اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی:

دانش مربیان بوکس آذربایجان‌غربی به روز نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: دانش مربیان بوکس آذربایجان‌غربی به روز نیست برای همین موفق به کسب مدال آسیایی نمی‌شویم.

دانش مربیان بوکس آذربایجان‌غربی به روز نیست

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با بیان اینکه مربیان هیئت بوکس از نظر علمی ضعیف هستند، اظهار داشت: با وجودی که تعداد مربیان بوکس در استان زیاد است اما دانش مربیان بوکس آذربایجان‌غربی به روز نیست برای همین موفق به کسب مدال آسیایی نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه هیئت بوکس استان دارای سوابق درخشانی بوده و یکی از رشته‌های مدال‌آور محسوب می‌شود،‌ افزود: تعدادی از ورزش‌ها به ویژه رشته‌های مدال‌آوری مانند بوکس از نظر مسئولان در بعد فرعی قرار دارد و لازم است در زمینه حمایت‌های مالی توجه خاصی به این رشته ورزشی داشته باشند.

مهدی‌زاده با بیان اینکه با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و نیز از نظر داشتن منابع انسانی و قهرمانی رشته بوکس در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با وجودی که امکانات هیئت ارومیه از بیشتر از شهرستان‌ها است اما بیشتر مدال‌آوران بوکس استان از شهرستان‌ها هستند همچنین عملکرد هیئت شهرستان‌ها بهتر از ارومیه است.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی با اشاره به عملکرد هیئت در سال جاری ادامه داد: برگزاری مسابقات شمالغرب کشور، برگزاری مسابقات سوپرکاپ آزاد، برگزاری مسابقات دانشگاه‌های غیرانتفاعی و مسابقات نونهالان و نوجوانان از مهم‌ترین عملکردهای هیئت در سال جاری است.

وی با بیان اینکه همچنین امسال تغییرات اساسی در چارچوب هیئت بوکس استان ایجاد شد و افراد تحصیل‌‌کرده و پیشکسوت وارد هیئت شدند، گفت: همچنین برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت بوکس، برگزاری مسابقات و دوره‌های مربی‌گری از برنامه‌های دیگر سال است.

مهدی‌زاده هدف اصلی در برگزاری مستمر مسابقات نونهالان و نوجوانان را از روش‌های مهم استعدادیابی در هیئت دانست و گفت: مسابقات هیئت بوکس از صدا و سیما پخش نمی‌شود همچنین سایر ارگان‌ها از این رشته حمایت نمی‌کنند اما برنامه‌های استعدادیابی توسط یکی از مربیان باسابقه استان اجرا می‌شود.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه هیئت بوکس استان رتبه چهارم را در مدال‌آوری دارد، گفت: در سال گذشته هیئت بوکس استان رتبه 11 را کسب کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول