اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در وزن 64 کیلوگرم

بوکسور قمی ملی‌پوش شد

خبرگزاری فارس: بوکسور قمی بعد از رقابت‌های انتخابی المپیک 2012 لندن بار دیگر به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور دعوت شد.

بوکسور قمی ملی‌پوش شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در شرایطی که مرحله جدید اردوی تیم ملی بوکس رده سنی بزرگسالان کشورمان بدون حضور چهره‌های مطرح برگزار می‌شود، کادر فنی تیم ملی بوکس در غیاب نامداران این رشته 25 بوکسور را به تیم ملی فراخواند.

بر اساس اعلام فدراسیون بوکس کشورمان نام 25 بوکسور برای شروع اردوهای جدید تیم ملی در فهرست اسامی مورد نظر کادر فنی تیم ملی بزرگسالان قرار گرفت که در بین آنها بوکسورهای نامدار ایران حضور ندارند و از استان قم نیز فقط یک نماینده حضور دارد.

بعد از برگزاری پیکارهای بوکس قهرمانی کشور که جنبه انتخابی تیم ملی را داشت و به میزبانی هیئت بوکس استان خوزستان به انجام رسید، کمیته فنی این رقابت‌ها نام 25 بوکسور را برای حضور در اردوهای تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد که از استان قم فروتن گل‌آرا در این فهرست قرار دارد.

در این میان به دلیل اینکه بوکسورهای المپیکی کشورمان یعنی علی مظاهری، احسان روزبهانی، امیر قاسمی‌نژاد و مهدی طلوتی در رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت نکردند از آنها نامی دیده نمی‌شود ولی فروتن گل‌آرا، بوکسور قمی که در انتخابی المپیک حضور داشت و البته موفق به کسب سهمیه نشد، بار دیگر به تیم ملی دعوت شده است.

در حالی که بوکسورهای ملی‌پوش دعوت شده به این اردو در اوزان 49، 52، 56، 60، 69، 75، 81، 91 و به اضافه 91 کیلوگرم وارد نخستین مرحله تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی می‌شوند، فروتن گل‌آرا بوکسور قمی در وزن منهای 64 کیلوگرم حضور دارد.

این بوکسور توانمند که در پیکارهای سال 90 مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور و انتخابی تیم ملی نفر اول وزن خود نام گرفت و از سوی مسئولان برگزاری رقابت‌ها، عنوان ستاره مسابقات را به خود اختصاص داد در وزن منهای 64 کیلوگرم باید با رقبایی از تهران و اصفهان برای پوشیدن پیراهن تیم ملی بوکس رقابت کند.

بوکسور توانمند وزن استان قم در پیکارهای سال 90 قهرمانی کشور بعد از اینکه موفق شد حریفان خود را تا قبل از دیدار نهایی با قدرت و اقتدار پشت سر بگذارد، در دیدار نهایی نیز موفق‌ عمل کرد و مقام قهرمانی را همراه با عنوان فنی‌ترین بوکسور به خود اختصاص داد.

این بوکسور در مسابقه نهایی مقابل حسین علیخانی نماینده هیئت بوکس استان کرمان به میدان رفت و در نهایت با غلبه بر حریف خود توانست عنوان قهرمانی و سکوی نخست پیکارهای قهرمانی کشور را از آن خود کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول