اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری:

رقابت استقلال و پرسپولیس در ساری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری در آستانه بازی تیمش مقابل پرسپولیس گناوه که قرار است در ورزشگاه متقی ساری برگزار شود، گفت: با پیروزی در این دیدار از بحران خارج می‌شویم.

رقابت استقلال و پرسپولیس در ساری برگزار می‌شود

محمدحسن محمدی کیادهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان ساری بیان داشت: ترکیب تیم کاملا جوان و از بازیکنان بومی شکل گرفته که با توجه به تجربه اندک بازیکنان نتوانستیم به نتایج دلخواه برسیم.

وی تصریح کرد: این قول را به هواداران و دوستداران استقلال ساری می‌دهم که در این هفته مقابل حریف پیروز شویم تا در جدول رده‌بندی کمی سروسامان بگیریم.

میزبانی تیمش در ورزشگاه شهید متقی ساری

مدیرعامل استقلال ساری در ادامه از میزبانی تیمش در ورزشگاه شهید متقی ساری در برابر حریف خبر داد و افزود: برای نخستین بار در فصل جدید می‌خواهیم در حضور تماشاگران خود در ورزشگاه شهید متقی میزبان حریف باشیم.

محمدی کیادهی گفت: ورزشگاه شهدای ساری با مرکز شهر فاصله دارد و تماشاگران تیم نمی‌توانند با توجه به بعد مسافت از نزدیک، بازی‌های تیم خود را تماشا کنند.

وی تصریح کرد: شورای تامین نیز با انجام بازی تیم استقلال ساری در ورزشگاه شهید متقی موافقت کرده و برای انجام این بازی در این ورزشگاه مشکلی نیست.

حضور سعید بسطامی در کادر فنی

محمدی کیادهی اذعان داشت: از تماشاگران و هواداران خود می‌خواهیم که در ورزشگاه شهید متقی حضور یابند تا تیم به سه امتیاز باارزش حیاتی در این دیدار دست یابد.

مدیرعامل تیم استقلال ساری همچنین از حضور سعید بسطامی در کادر فنی تیمش خبر داد و اظهار داشت: تیم در شرایط بسیار بدی قرار دارد و از سعید بسطامی که از مربیان باتجربه فوتبال استان به حساب می‌آید، خواهش کردیم که به عنوان مدیر فنی در خدمت تیم باشد.

کادر فنی و بازیکنان مستعدی داریم

محمدی کیادهی گفت: با توجه به تجربه خوب بسطامی در کنار مهران عمادیان و دیگر مربیان باشگاه این قول را به هواداران می‌دهم که تیم به رده‌های بالاتر جدول صعود کند.

وی به هیچ عنوان جایگاه فعلی تیم را مناسب ندانست و یادآور شد: از همان ابتدای فصل، برخی برای بازیکنان و کادر فنی حاشیه درست کردند تا تیم نتیجه نگیرد و تا حدودی هم موفق بودند.

مدیرعامل استقلال ساری بیان داشت: کادر فنی و بازیکنان مستعدی داریم و در ادامه لیگ هرگز نخواهند گذاشت که به تیم حاشیه و یا صدمه‌ای وارد شود.

 پرسپولیس گناوه از تیم‌های خوب لیگ فوتبال ایران است

وی در پایان خاطرنشان کرد: تیم پرسپولیس گناوه از تیم‌های خوب لیگ فوتبال ایران است، ولی بازیکنان ما فقط برای کسب سه امتیاز و خارج‌شدن از بحران وارد میدان خواهند شد.

به گزارش فارس، تیم استقلال ساری از هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روز یک‌شنبه هفتم آبان از ساعت 14 در ورزشگاه شهید متقی میزبان پرسپولیس گناوه است.

استقلال ساری هم اکنون با سه امتیاز در رده 13 جدول 14 تیمی این رقابت‌ها جای دارد.

انتهای پیام/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول