اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه روح‌الله:

استان مرکزی بیش از یک هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: استان مرکزی بیش از یک هزار شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب کرده است.

استان مرکزی بیش از یک هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مجید مهرجوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در آستانه فرا رسیدن 13 آبان روز دانش‌آموز گفت: به مناسبت 13 آبان روز دانش‌آموز برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و مدارس سراسر استان با عنوان دانش‌آموز بسیجی تبلور دانایی، ولایت‌مدار به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: دیدار با مسئولان اجرایی، برگزاری 16 یادواره شهدای دانش‌آموزی، اجرای طرح رهروان شهید فهمیده، تجلیل از دانش‌آموزان شرکت‌کننده در اردوهای هجرت سازندگی و برگزاری نشست حلقه‌های معرفتی بخشی از برنامه‌های هفته دانش‌آموز در استان مرکزی است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه روح‌الله استان مرکزی دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقه دو رهروان شهدا، کوهپیمایی و برگزاری مسابقه نشریه دیواری با موضوع تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

مهرجو با اشاره به برگزاری مسابقه قرآن و عترت گفت: این مسابقات در سال گذشته با حضور شش هزار نفر از دانش‌آموزان بسیجی خواهر و برادر برگزار شد که امسال نیز با حضور این تعداد دانش‌‌آموز برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات در چهار رشته قرائت، حفظ، درک مفاهیم و نهج‌البلاغه برگزار می‌شود و برگزیدگان به مرحله کشوری مسابقات که اردیبهشت ماه برگزار می‌شود راه خواهند یافت.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول