اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

مسابقات دوی صحرانوردی بانوان قزوین به پایان رسید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین گفت: مسابقات دوی صحرانوردی استان قزوین با معرفی و شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

مسابقات دوی صحرانوردی بانوان قزوین به پایان رسید

حسن جوادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در این مسابقات 50 ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در تاکستان با یکدیگر رقابت کردند.

وی عنوان کرد: در رده سنی جوانان این رقابت‌ها زهرا کشاورز از قزوین عنوان قهرمانی را کسب کرد، فرمین طاهرخانی از تاکستان سکوی دومی را به دست آورد و مهدیه محمدخانی از بویین زهرا نیز عنوان سومی این مسابقات را تصاحب کرد.

جوادی بیان کرد: عنوان قهرمانی رده سنی بزرگسالان این مسابقات را نیز زهرا جعفرآبادی از تاکستان نصیب خود کرد و مهری‌السادات رسولی و فاطمه مرادی‌پور از قزوین به ترتیب عنوان‌های دومی و سومی را به دست آوردند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین در ادامه عنوان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به طور مستقیم به رقابت‌های قهرمانی دوی صحرانوردی جوانان و بزرگسالان کشور که هجدهم آبان ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

وی با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی دوی صحرانوری مردان استان که با حضور 65 ورزشکار در قزوین برگزار شد، گفت: نفرات برتر این مسابقات نیز در قالب تیم منتخب دوی صحرانوردی استان به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

جوادی افزود: امین طاهرخانی ورزشکار تاکستانی یازدهم آبان ماه به مسابقات قهرمانی دوی صحرانوردی در همدان اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه هادی نظری از بویین زهرا نیز به مسابقات قهرمانی جوانان کشور اعزام خواهد شد، عنوان کرد: این ورزشکار قزوینی بیست و پنجم آبان ماه به بندرعباس می‌رود تا آماده رویارویی با رقیبان شود.

وی تصریح کرد: نصرالله رستمی از شهرستان البرز، نیز برای حضور در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور دهم آذر ماه به مسابقات قهرمانی کشور در بوشهر اعزام می‌شود.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قزوین روند رو به رشد ورزشکاران استان در دوی صحرانوردی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدوار هستیم دوندگان شایسته استان بتوانند در رقابت‌های قهرمانی کشور عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول