اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

پشتیبانی از نظام اسلامی وظیفه همه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی در شرایط کنونی برای عبور از این وضعیت را وظیفه همه دانست.

پشتیبانی از نظام اسلامی وظیفه همه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، حجت‌الاسلام حسین کوثری صبح امروز در خطبه‌های عیدقربان این شهرستان اظهار کرد: همه تکلیف داشته تا برای خروج از این وضعیت اقتصادی دولت را یاری کنند.

وی همچنین بر اجتناب مسئولان مرتبط از نامه‌نگاری و افشای نامه‌های محرمانه تاکید کرد.

امام جمعه شیروان تصریح کرد: امروز فضای جامعه نیازمند وحدت و همدلی مسئولان نظام اسلامی دارد.

کوثری همچنین عید سعیدقربان را عید تقوا و تقرب به درگاه الهی خواند و افزود: عیدقربان، مناسبتی برای تحول روحی از طریق قربانی‌کردن هوای نفس در این روز بزرگ است.

وی فلسفه جشن‌گرفتن عیدقربان را تقرب بیشتر به خداوند در این عید عنوان و تصریح کرد: هر مناسبت و روزی که انسان را به خالق هستی نزدیک کند، عید محسوب می‌شود.

امام جمعه شیروان بیان کرد: حضرت ابراهیم(ع) در چنین روزی با قربانی‌کردن حضرت اسماعیل و با گذشتن از فرزندش، در امتحان الهی سرافراز شد و ما نیز باید کاری کنیم که به خاطر رضای خدا، از امیال مادی و تعلقات بگذریم.

وی با تبریک فرا رسیدن عید سعیدقربان به تمامی مسلمانان اظهار کرد: ما از عیدقربان باید درس غلبه بر نفس را بیاموزیم تا بتوانیم با تزکیه نفس واقعی، به سمت خداوند برویم.

انتهای پیام/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول