اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کنگان:

عرفه و قربان باید مقدمه‌ای برای قربانی کردن نفسانیات باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کنگان گفت: عرفه و قربان باید مقدمه‌ای برای قربانی کردن نفسانیات و نردبانی برای رسیدن به سعادت و کمال باشد.

عرفه و قربان باید مقدمه‌ای برای قربانی کردن نفسانیات باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام مهدی حیدری صبح امروز با تبریک عید قربان در جمع نمازگزاران عید قربان در کنگان اظهار داشت: رعایت تقوا و پرهیزگاری و دوری از گناهان امری لازم و واجب است.

وی افزود: انسان مومن و متقی باید در هر زمان از گناه و ناپاکی دوری گزیند تا در دنیا و آخرت سربلند شود.

امام جمعه موقت کنگان با اشاره به لزوم تبعیت از ولی فقیه خاطرنشان کرد: ولایت فقیه ارزش و اهمیت زیادی دارد و از افتخارات نظام دینی ما همین بس که در راس آن ولی فقیه و جامع‌الشرایط قرار دارد.

حیدری تصریح کرد: اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه زمان یک تکلیف شرعی است و تمام مردم و مسئولان باید در مسیر رهبری حرکت کنند.

وی یادآور شد: عرفه و قربان باید مقدمه‌ای برای قربانی کردن نفسانیات و نردبانی برای رسیدن به سعادت و کمال باشد و باید درس‌های لازم را از این ایام بگیریم.

امام جمعه موقت کنگان با تاکید بر برگزاری باشکوه عید غدیر اضافه کرد: عید غدیر بزرگ‌ترین عید امت اسلام و شیرین‌ترین حادثه تاریخ بود که با بی‌بصیرتی، جهالت، سست عنصری و کارشکنی برخی از خواص در زمان صدر اسلام به تلخ‌ترین حادثه تاریخ تبدیل شد.

حیدری اذعان کرد: گسترش فرهنگ غدیر و شیعه در بین جوانان امری لازم و ضروری است و مسئولان و افراد تاثیرگذار و اساتید حوزه و دانشگاه در این راستا باید تلاش کنند.

وی افزود: امروز دشمنان برای زیر سئوال بردن ارزش‌های اسلامی و شیعی تلاش و فعالیت می‌کنند و باید با برنامه‌های فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول