اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مقام صاحب‌الزمان شوشتر خبر داد

ختم 655 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) در شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر مقام صاحب‌الزمان (عج) شوشتر از ختم 655 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) در مقام صاحب‌الزمان (عج) شوشتر خبر داد.

ختم 655 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، محسن زارع صبح امروز در جمع زائران مقام صاحب‌الزمان (عج) شوشتر به مناسبت روز عید سعید قربان اظهار داشت: در یک هفته گذشته بیش از 655 هزار صلوات برای سلامتی امام زمان (عج) در شوشتر ختم شده است و آمارهای موجود در این مقام متبرک این ادعا را ثبات می‌کند.

وی افزود: در کنار این میزان صلوات بیش از چهار قرآن کامل که شامل 480 حزب مجزا توسط مردم شوشتر در یک هفته گذشته برای سلامتی امام زمان (عج) ختم شده است.

زارع با اشاره به اینکه فعالیت‌های مذهبی در این بقعه توسط خادمان افتخاری این مقام انجام می‌شود، انجام فعالیت‌های فرهنگی در این مقام متبرک چند قوتی است که در دستور کار قرار گرفته است و به این دلیل جوانان موجود در این مقام تلاش زیادی در این راستا انجام داده‌اند.

مدیر مقام صاحب‌الزمان (عج) شوشتر تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در راستای معرفی این مقام متبرک گامی اساسی برداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس، مقام صاحب‌الزمان شوشتر بر اساس برخی اسناد موثق تاریخی و مکاشفات و کرامات قدمگاه امام زمان(عج) به شمار می‌آید و سه شنبه‌شب‌ها محل زیارت مشتاقان حریم ولایت است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول