اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره انجمن تورگردانان کشور:

دولت در تبلیغات کلان گردشگری نقش مهمی دارد/ تدوین 2 سفرنامه از گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره انجمن تورگردانان کشور گفت: دولت در بازارسازی و تبلیغات کلان گردشگری در سراسر ایران نقش مهمی دارد.

دولت در تبلیغات کلان گردشگری نقش مهمی دارد/ تدوین 2 سفرنامه از گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابراهیم پورفرج در نشست خبری با خبرنگاران استان اظهار داشت: سال گذشته 3 میلیون و 200 هزار نفر وارد ایران شدند و مسافران و گردشگران به دلیل قرار داشتن استان گلستان در مسیر عبوری یک شب در آنجا اقامت داشتند.

وی با بیان اینکه گلستان دارای دیدنی‎های زیباست که در دنیا بی‎نظیر است خاطر نشان کرد: ورود و افزایش تور در استان شرایط خاصی می‎طلبد که اگر این ظرفیت‎ها به خوبی معرفی شوند پذیرایی و اقامت گردشگران در این استان افزایش خواهد یافت.

 

 

 

طبیعت بکر روستای تاریخی و زیبای زیارت شهرستان گرگان

 

 

آبشار کبودوال شهرستان علی آبادکتول

سهم گلستان در جذب گردشگر 7.5 میلیون نفر در نظر گرفته شده است

رئیس هیئت مدیره انجمن تورگردانان کشور با بیان اینکه سهم گلستان در جذب گردشگر 7.5 میلیون نفر در نظر گرفته شده است ابراز داشت: شاید این رقم به نتیجه نرسد اما مهم این است که این هدف بزرگ تلاش را در پی دارد و می‎تواند گلستان را به موفقیت نزدیک کند.

پورفرج متذکر شد: شرایطی که امروز از نظر بعد سیاسی داریم خوب نیست و از طرفی نیز اوضاع اقتصاد جهان به هم خورده و سفرها نیز تغییر پیدا کرده است و با توجه به تحریم‎های سخت، شرایط جذب گردشگر برای ایران نیز سخت‎تر شده است.

وی هدف هیئت مدیره انجمن تورگردانان را توسعه پایدار ورود گردشگر به ایران دانست و تصریح کرد: گلستان یکی از بخش‎های توسعه پایدار برای جذب گردشگر است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

آثار گلستان می‎تواند سفرنامه و بسته سفر قابل فروش برای کشورهای خارجی باشد

رئیس هیئت مدیره انجمن تورگردانان کشور با بیان اینکه این انجمن سایت خوبی دارد اضافه کرد: در بخشی از این سایت به معرفی استان گلستان پرداخته شده چرا که بیننده در کشورهای خارجی از این سایت زیاد است.

پورفرج با اشاره به اینکه گلستان از نظر محصولات خود هنوز معرفی نشده است یادآور شد: سفرنامه‎های طبیعی، اکوتور و در نتیجه مجموعه امکانات استان گلستان از نظر آثار تاریخی، طبیعت، حمل و نقل، هتل که می‎تواند یک سفرنامه و بسته سفر قابل فروش برای کشورهای خارجی و گردشگران داخلی باشد.

وی به تدوین دو سفرنامه از گلستان برای داخل و خارج از کشور تاکید کرد و بیان داشت: بنا داریم تا سفرنامه‎های خارجی را نسبت به خواست مشتری تهیه کنیم تا در کشورهای دیگر ارائه شود.

حضور گلستان در 4 نمایشگاه بین‎المللی برای توسعه گردشگری کافی است

رئیس هیئت مدیره انجمن تورگردانان کشور از مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان خواست تا در نمایشگاه‎های بین‎المللی حضور پیدا کنند و اظهار داشت: سالانه به 22 نمایشگاه بین‎المللی در کشورهای مختلف حضور پیدا می‎کنم و پیشنهاد دارم تا استان گلستان در چهار نمایشگاه حضور پیدا کند چرا که حداقل 192 کشور معروف جهان در این نمایشگاه‎ها حضور دارند و اگر گلستان محصولات خود را در این نمایشگاه‎ها معرفی کند حتی جذب یک درصد مشتری از 192 کشور دنیا برای توسعه گردشگری کافی است.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول