اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا خبر داد

نامگذاری مدارس تازه تأسیس با عنوان شهدای شاخص سال

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی از نامگذاری مدارس تازه تأسیس با عنوان شهدای شاخص خبر داد.

نامگذاری مدارس تازه تأسیس با عنوان شهدای شاخص سال

محسن زرگر در حاشیه مراسم تجدید میثاق دانش‌آموزان بسیجی و مسئولان وزارت آموزش و پرورش با آرمان‌های والای حضرت امام (ره) که در مرقد مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره 36 هزار شهید دانش‌آموز به ویژه برنامه‌های هفته بسیج دانش‌‌‌‌آموزی اشاره کرد و از رونمایی و توزیع بازی یارانه‌ای لانه شیطان 3 توسط سازمان بسیج مستضعفین خبر داد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی با تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و دیگر برنامه‌های فرهنگی و ورزشی آغاز شده و روز چهارشنبه 10 آبان، ضمن رونمایی از بازی لانه شیطان 3 این نرم‌افزار به صورت سراسری توزیع می‌شود.

وی در ادامه برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی نخبگان بسیجی با فرمانداران شهرستان‌ها را از جمله برنامه‌های این هفته دانست.

زرگر با بیان اینکه روز پنجشنبه 11 آبان‌ماه با عنوان دیدار و مقاومت نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان بسیجی در این روز با خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد دیدار کرده و همچنین با حضور در گلزار شهدا، مزار شهدای مطهر و والامقام انقلاب اسلامی ایران را عطرافشانی می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا، کوهپیمایی، مسابقات ورزشی، برگزاری دعای ندبه در اردوگاه کلهر و مسعودیان و راهپیمایی 13 آبان را از جمله برنامه‌های روز جمعه دانست و تاکید کرد:‌ صبحگاه دانش‌آموزی، مسابقات نقاشی و غیره از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

زرگر در ادامه از برگزاری مسابقاتی در راستای ترویج گفتمان ولایت، مسابقات انشانویسی با موضوع تولید ملی و ویژه ‌برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این هفته خبر داد.

نامگذاری مدارس با عنوان شهدای شاخص سال جاری

زرگر با اشاره به نامگذاری مدارس با عنوان شهدای شاخص خاطرنشان کرد:‌ در این هفته مدارس تازه‌ راه‌اندازی شده با نام شهیدان فاطمه فاتحی کرجو و شهید میثمی شهدای شاخص سال جاری نامگذاری می‌شود.

وی در ادامه مسابقات انشانویسی با موضوع اقتصاد مقاومتی، توزیع مجلات و تولیدات فرهنگی، اعزام کاروان‌های راهیان نور که به صورت برجسته در شهرستان‌ها صورت می‌گیرد را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا کاروان‌های راهیان نور را یک کار فرهنگی و جهادی خواند و تصریح کرد: دانش‌آ‌موزان بسیجی با حضور در مناطق جنگی ضمن درک رشادت و مجاهدت‌های غیورمردان و شیرزنان انقلاب اسلامی یاران در دوران هشت سال دفاع مقدس از این سرچشمه جوشان استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به همزمانی هفته بسیج دانش‌آموزی با هفته پدافند غیرعامل، تاکید کرد: علیرغم اینکه دانش‌آموزان در سال‌های گذشته در ارتباط با پدافند غیرعامل حضوری فعال داشتند در سال جاری نیز به دلیل همزمان بودن هفته بسیج دانش‌آموزی با هفته پدافند غیرعامل رزمایشی با موضوع بازدارنده به صورت همزمان و به صورت بصیرت‌افزایی هشتم آبان برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است مراسم تجدید میثاق دانش‌آموزان بسیجی و مسئولان وزارت آموزش و پرورش صبح امروز با حضور اکبری معاون فرهنگی پرورشی وزیر آموزش و پرورش، حسین ممتحن سرپرست سازمان بسیج دانش‌آموزی، رحیم زمانی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محسن زرگر مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت سیدالشهدا و مسئولان وزارت آموزش و پرورش و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ری در مرقد مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول