اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

رایان سیاست‌های افراطی اوباما را عامل فقر و تضعیف جامعه مدنی می‌داند

خبرگزاری فارس: معاون رامنی می‌خواهد در سخنرانی امروز خود در اوهایو، سوءاستفاده و افراط‌گری‌های دولت اوباما را عامل فقر و تضعیف جامعه مدنی قلمداد و رامنی را محافظه‌کاری دلسوز برای قشر کم‌درآمد معرفی کند.

رایان سیاست‌های افراطی اوباما را عامل فقر و تضعیف جامعه مدنی می‌داند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست»، «پل رایان» معاون «میت رامنی» نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا در سخنرانی امروز چهارشنبه خود در ایالت «اوهایو» در نظر دارد تا از طریق مرتبط کردن بحران بدهی آمریکا با فقر در این کشور و استدلال آسیب پذیری خاص قشر فقیر در آمریکا، عملکرد چهارساله دولت «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا را زیر سوال ببرد و به جلب آراء به نفع رامنی بپردازد.

بر اساس این خبر، رایان می خواهد به مردم بگوید که آمریکایی هایی که گرفتار فقر هستند، در شرایط فعلی نمی توانند یک دوره چهار ساله دیگر ریاست اوباما در کاخ سفید را تحمل کنند و رامنی است که می تواند یک مسیر بهتر را برای آمریکایی های کم درآمد پیشنهاد و عملی کند.

بر اساس گزیده های از متن سخنرانی رایان که توسط کمپین رامنی منتشر شده است، نامزد پست معاون اولی رامنی در نظر دارد در سخنرانی خود در اوهایو این مطالب را اعلام کند که: عامل تضعیف جامعه مدنی آمریکا سوء استفاده ها و افراط گری های دولت اوباما بوده است.

رایان می خواهد بگوید: به مسیری که در آن قرار گرفته ایم و کسری بودجه تریلیون دلاری هر ساله نگاه کنید. میزان بدهی در این مقیاس از بسیاری جهات مخرب است.

در ادامه گزیده های مطالبی که رایان در نظر دارد در اوهایو مطرح کند، اینطور آمده است که: بدتر از همه چشم انداز بحران بدهی است که اگر ما سریعا وارد عمل نشویم، اتفاق می افتد. زمانی که دارایی های خود دولت از بین می رود، آسیب پذیر ترین اقشار کشور قربانی می شوند همانطوری که ما شاهد این امر در کشورهای اروپایی هستیم که به لحاظ رفاهی با مشکل روبرو شده اند.

ستاد انتخاباتی رامنی اعلام کرده است که رایان همچنین تاکید خواهد کرد که رقیب جمهوریخواه اوباما در انتخابات نوامبر آمریکا یک محافظه کار دلسوز است که همواره زمان و توجه خود را به کسانی داده است که در حال آسیب دیدن هستند.

آخرین دور مناظره انتخاباتی میان اوباما و رامنی با محور سیاست خارجی دوشنبه شب گذشته در ایالت «فلوریدا» برگزار شد. نتایج جدیدترین نظرسنجی های صورت گرفته بعد از این مناظره نشان می دهد که اوباما با اختلاف 2 درصدی درکسب آراء از رامنی پیشی گرفته است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تاریخ 6 نوامبر سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول