اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال سپاهان:

هواداران نسبت به بنگر بی‌محبتی کردند/ پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: محسن بنگر هشت سال برای سپاهان زحمت کشید و هواداران ما نسبت به این بازیکن بی‌محبتی کردند.

هواداران نسبت به بنگر بی‌محبتی کردند/ پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت

محمدعلی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به بازی کردن مقابل هم بازی‌های سابقش در تیم ذوب‌آهن که هم اکنون در پرسپولیس بازی می‌کنند، اظهار کرد: ما در مقابل دوستانمان قرار گرفته بودیم و این یک امر طبیعی در فوتبال است که بازیکنان تیم‌های خود را تعویض می‌کنند و روبه روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

وی تصریح کرد: تمام بازی دست ما بود و پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت، این تیم در نفرات خط دفاعی مشکلی ندارد زیرا بازیکنان بزرگی در این خط دارند و تنها مشکل پرسپولیس مربوط به ساختار دفاعی این تیم است.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: تیم ما میزبان بود و فشار تماشاگران روی تیم پرسپولیس تأثیر گذاشته و همین امر موجب شد بازیکنان این تیم با اضطراب بیشتری مقابل تیم ما ظاهر شوند و نتوانند آن طور که باید بازی خوبی را از خود ارائه دهند.

وی تاکید کرد: خط دفاع سپاهان چند سالی است که در کنار هم بازی می‌کند و با هم هماهنگی خوبی داریم و خدا هم به ما کمک کرد تا بتوانیم بازی را ببریم.

احمدی افزود: هواداران خوب سپاهان یک مقدار روی آقای بنگر حساسیت زیادی دارند، اما این بازیکن هشت سال برای این تیم زحمت کشیده و طبیعی است که بازیکن تیم خود را تعویض می‌کند و به نظرم هواداران نسبت به بنگر بی‌محبتی کردند و نباید علیه این بازیکن شعار می‌دادند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول