اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشجویی دانشگاه گیلان خبر داد

اجرای طرح کارنامه سلامت در دانشگاه گیلان

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه گیلان از اجرای طرح کارنامه سلامت برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد.

اجرای طرح کارنامه سلامت در دانشگاه گیلان

محمد کریم معتمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح کارنامه سلامت در دانشگاه‌های کشور، اظهار کرد: این طرح با هدف بررسی وضعیت سلامت دانشجویان و برنامه‎ریزی برای ارتقای بهداشت جسمانی و روانی توسط مراکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه‌های سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی شعار این طرح را «پیشگیری بهتر از درمان» عنوان کرد و گفت: مانند سال‌های گذشته طرح کارنامه سلامت دانشجویان جدیدالورود دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه این طرح از تاریخ 29 مهر سال جاری آغاز شده است، افزود: طرح کارنامه سلامت دانشجویان تا تاریخ 10 آبان امسال اجرا می‌شود.

به گفته وی، دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه گیلان برای اجرای طرح کارنامه سلامت باید به تفکیک دانشکده و طبق زمان‌بندی تعیین‌ شده به مرکز مشاوره و مرکز بهداشت و درمان دانشگاه گیلان مراجعه کنند.

وی از دانشجویان خواست برای جلوگیری از تراکم و اتلاف وقت طبق برنامه اعلام شده به مراکز تعیین‌ شده مراجعه کنند و خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشکده‌ تربیت بدنی، علوم ورزشی و دانشکده منابع طبیعی صومعه‌سرا نیز می‌توانند از تاریخ 6 تا 10 آبان امسال به مراکز مذکور مراجعه کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول