اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه ولایت صورت می‌گیرد

استقرار 150 پایگاه جمع‌آوری نذورات مردم در کرمان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: 151 پایگاه ثابت و سیار نذورات و خیرات کرمانی‌ها را در دهه ولایت و عید سعید قربان جمع‌آوری می‌کنند.

استقرار 150 پایگاه جمع‌آوری نذورات مردم در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان وحید میرزایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: در دهه ولایت و در آستانه عید سعید قربان 151 پایگاه ثابت و سیار به منظور دریافت نذورات و خیرات هم‌استانی‌ها تدارک دیده شده است. 

وی بیان داشت: 122 پایگاه ثابت و 29 پایگاه سیار در مصلاها و دفاتر کمیته امداد امام خمینی سراسر استان مستقر شده و نزورات شهروندان اعم از گوشت قربانی، دام زنده و وجوه نقدی را دریافت می‌کنند.

میرزایی گفت: همچنین شماره حساب 2203136105 بانک تجارت شعبه مرکزی کرمان برای دریافت وجوهات نقدی خیران در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی در دهه ولایت توسط کمیته امداد امام خمینی در نظر گرفته شده است، افزود: سعی ما بر این است که اکرام خانواده‌های سادات زیرپوشش را به ویژه ایتام سادات را در دستور کار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: سرکشی از خانواده سادات زیرپوشش کمیته امداد در قالب طرح مفتاح‌الجنه به منظور تبریک اعیاد، دلجویی و رفع مشکلات احتمالی آنها، بازدید از بیماران نیازمند از جمله بیماران صعب‌العلاج و خاص به ویژه سادات و اهدای جهیزیه به فرزندان ایتام در شرف ازدواج را در نظر داریم.

میرزایی ابراز داشت: کمیته امداد امام خمینی ساخت 150 واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی را متعهد شده که به این منظور در روز عید غدیر پایگاه‌های این نهاد مردمی آماده دریافت وجوه نقدی است.

وی گفت: بخش اعظمی از هزینه احداث منازل مسکونی در قالب تسهیلات بانکی و بلاعوض از سوی دولت تأمین شده، اما با توجه به اینکه مددجویان کمیته امداد خسارت دیده در این زلزله سهم آورده چندانی ندارند، در روز عید غدیر به کمک آنها می‌رویم.

میرزایی اظهار داشت: همچنین شماره حساب 0105075784002 سیبای بانک ملی برای واریز نقدی خیران آماده است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با اشاره به رشد 155 درصدی کمک‌های مردم استان کرمان در جشن عاطفه‌های سال جاری بیان داشت: جشن عاطفه‌های سال جاری 6 میلیارد و 429 میلیون ریال وجوهات نقدی و غیرنقدی در استان کرمان جمع‌آوری شد.

وی افزود: از این مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون ریال در پایگاه‌های مستقر در مدارس استان جمع‌آوری شد که تمام آن به دانش‌آموزان نیازمند و مستضعف همان مدرسه تعلق گرفت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول