اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

حمایت دوچرخه‌سواران یزدی از رئیس هیئت دوچرخه‌سواری یزد

خبرگزاری فارس: دوچرخه‌سواران استان یزد با صدور بیانیه‌ای حمایت خود را از محمدرضا بابایی، رئیس هیئت دوچرخه‌سواری یزد اعلام کرده و خواستار حضور وی در این هیئت شدند.

حمایت دوچرخه‌سواران یزدی از رئیس هیئت دوچرخه‌سواری یزد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی هیئت دوچرخه‌سواری استان یزد، در این بیانیه آمده است: ما ورزشکاران و امضا‌کنندگان این بیانیه، صاحبان 21 مدال جهانی و آسیایی و 98 مدال بین‌المللی و بیش از 350 مدال کشوری هستیم که این تمام افتخارات تاریخ دوچرخه‌سواری استان یزد است. ما دوچرخه‌سواران ضمن تشکر از زحمات محمدرضا بابایی در یک‌سال و نیم گذشته که باعث رشد چشمگیر دوچرخه‌سواری استان یزد شد، از جنابعالی تقاضا داریم به دلایل ذیل از استعفای خود از ریاست هیئت دوچرخه سواری استان صرف‌نظر کرده و همچنان حامی ما جوانان رکابزن استان یزد باشید.

دوچرخه‌سواران یزدی در این بیانیه خطاب به محمدرضا بابایی آورده‌اند: نمی‌توانیم فراموش کنیم که اگر حضور شما در این عرصه و حمایت شما نبود هیچ‌یک از افتخارات دو سال اخیر دوچرخه‌سواری استان یزد شدنی نبود و اگر چنین نبود، دوچرخه‌سواری استان بعد از سال‌ها با تیم پیشگامان کویر که 80 درصد رکابزنان آن بومی هستند، برای نخستین بار قهرمان ایران زمین نمی‌شد و اگر چنین نبود، برای نخستین بار در تاریخ دوچرخه‌سواری کشور و در بین تمامی تیم‌های باشگاه‌های ایران تیم پیشگامان کویر یزد به عنوان تنها تیم حرفه‌ای پیست ایران مورد تائید فدراسیون جهانی قرار نمی‌گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: اگر چنین نبود، رده سوم مسابقات لیگ برتر در بخش جاده توسط تیم پیشگامان کویر که نماد دیگری از پیشرفت دوچرخه‌سواران یزدی است برای نخستین بار و در دوران مدیریت شما رقم نمی‌خورد و اگر چنین نبود، برای نخستین بار تیمی از ایران با نام پیشگامان کویر یزد در مسابقات بزرگی چون Grand prix moscow حائز رتبه نایب قهرمانی نمی‌شد و اگر چنین نبود، برای نخستین بار تیمی از یزد با نام کاشی پرسپولیس قهرمان بلامنازع لیگ برتر جوانان کشور نمی‌شد و همان جوانان نایب قهرمان تور بین‌المللی مازندران نمی‌شدند.

دوچرخه‌سواران استان یزد در این بیانیه از بابایی خواسته‌اند؛ حال که ایرانیان عادت کرده‌اند نام دوچرخه‌سواری یزد را در صدر خبرهای ورزشی بشنوند و ببینند، بمانید تا موفقیت‌ها را با هم تکرار کنیم و هر آنچه در رویاهایمان می‌پروراندیم، همچون امسال به واقعیت نزدیک‌تر کنیم و هرآنچه در توان داریم برای اعتلای نام یزد و کشور عزیزمان ایران به نمایش بگذاریم.

این نامه به امضای قهرمان دوچرخه‌سواری ایران،‌ آسیا و جهان رسیده است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول