اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان خبر داد

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای جایگاه سی‎ان‎جی گرگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان از تخصیص 15 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل جایگاه سی‎ان‎جی جرجان و ترمینال مسیر گرگان به آق‎قلا خبر داد.

اختصاص 15 میلیارد ریال اعتبار برای جایگاه سی‎ان‎جی گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین بعد از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان گرگان اظهار داشت: در حال حاضر 12 جایگاه سی‎ان‎جی در سطح شهرستان گرگان قرار دارد که از مجموع 93 نازل نصب شده در آنها 62 نازل غیرفعال هستند و فرمانداری و شهرداری گرگان در صدد هستند با صرف هزینه‎هایی نازل‌های غیرفعال را تعمیر و مشکلات مربوط به جایگاه‎های سی‎ان‎جی شهرستان را به حداقل برسانند.

وی افزود: به زودی عملیات اجرایی و ساخت و ساز یک جایگاه سی‎ان‎جی در خیابان کاشانی آغاز خواهد شد.

گرزین خاطر نشان کرد: جایگاه سی‎ان‎جی الغدیر در سیلاب‎های اخیر دچار حادثه شده و شرایط سرویس‎دهی به شهروندان گرگانی را ندارد که شهرداری ضمن پیگیری و برخورد قانونی با پیمانکاری که حوادثی مثل سیلاب و راه‎های مقابله با آن را پیش‎بینی نکرده به دنبال تعمیر و راه‎اندازی این مرکز سوخت‎رسانی است.

فرماندار شهرستان گرگان اضافه کرد: البته مشکل مربوط به جایگاه‎های سی‎ان‎جی مختص گرگان نیست و بسیاری از کلان‌شهرهای کشور هم با این مشکل روبرو هستند که اصلی‎ترین دلیل آن هم به نصب اولیه این جایگاه‎ها و نداشتن تجربه کافی مربوط می‎شود که الحمدلله نظارت‎ها در چند ساله اخیر بیشتر و جایگاهی که اخیرا راه‎اندازی شده فنی و اصولی‎تر است و با مشکلات کمتری روبرو است.

گرزین با اشاره به فعالیت هفت جایگاه بنزین در سطح شهرستان گرگان اذعان داشت: کشور ما از لحاظ تهیه بنزین و فرآورده‎های مربوط به آن در حدود 100 سال به کشورهای بیگانه وابستگی داشت که به یمن این نظام مقدس و شکوهمند و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تلاش متخصصان و دانشمندان داخلی و حمایت‎های همه جانبه مسئولان به ویژه دولت نهم و دهم در حال حاضر نخستین کشوری هستیم که در حدود 8 میلیون لیتر بنزین تولید می‎کنیم که با توجه به تعداد خودروهای درون کشور و وجود خودروهایی که به دلیل فرسودگی مصرف بالایی دارند هنوز هم در این زمینه با مشکل روبرو هستیم و با همکاری و تعامل مردم با مسئولان باید آن را مهار کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول