اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید مسئولان از طرح‏های عمرانی مطرح شد

دانشگاه سمنان با پل روگذر به شهر وصل می‏شود

خبرگزاری فارس: در بازدید مسئولان استان سمنان از طرح‏های عمرانی مطرح شد که به زودی دانشگاه سمنان با پل روگذر به شهر وصل می‏شود.

دانشگاه سمنان با پل روگذر به شهر وصل می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز فرماندار شهرستان سمنان به اتفاق معاون عمرانی استاندار سمنان، مدیرکل راه و ترابری استان سمنان و برخی از مسئولان مربوطه از چند پروژه عمرانی سمنان بازدید کردند.

ابتدا فرماندار شهرستان سمنان و هیئت همراه از جاده ورودی به دانشگاه سمنان و پل زیرگذر جنب دانشگاه دیدن کردند.

مسئولان در این بازدید، بر لزوم ساماندهی پیاده‌رو داخل زیرگذر و نرده‏گذاری آن و همچنین نصب سرعت‏گیر و شب‌رنگ در مسیر تأکید کردند.

سپس قرار شد تا مطالعه و طراحی لازم برای اتصال جاده دسترسی به دانشگاه سمنان از طریق پل روگذر توسط اداره کل راه و ترابری استان سمنان انجام شود.

در ادامه، فرماندار شهرستان سمنان و هیئت همراه ضمن بازدید از جاده دسترسی به اردوگاه افاغنه سمنان بیان کرد: برای روکش آسفالت این جاده مبلغ 250 میلیون تومان از سهمیه شهرستان و مبلغ 600 میلیون تومان از سوی استانداری و دفتر اتباع خارجی استانداری سمنان اختصاص یافته و هم‏اکنون عملیات لکه‏گیری آن آغاز شده است.

فرماندار سمنان به همراه معاون عمرانی استاندار سمنان و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان و هیئت همراه همچنین از اردوگاه افاغنه سمنان و اردوگاه مراقبتی اتباع غیرمجاز بازدید کردند.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول