اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشکده شیمی دانشگاه سمنان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: دانشکده شیمی دانشگاه سمنان در مراسمی با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی افتتاح شد.

دانشکده شیمی دانشگاه سمنان افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از دانشگاه سمنان، رشد چشمگیر دانشگاه سمنان به خصوص در حوزه‏های آموزشی پژوهشی، فناوری و عمرانی ایجاد فضای کالبدی مناسب برای انجام امور آموزشی دانشجویان را اجتناب‏ناپذیر ساخته است.
دانشکده شیمی دانشگاه سمنان در جریان سفر معاون اداری و مالی و مدیریت منابع و همچنین معاونت حقوقی و پارلمانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه سمنان و با حضور استاندار سمنان و سایر مسئولان استان سمنان افتتاح شد.
این دانشکده در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و به مساحت 2 هزار و 215 متر مربع و با هزینه‏ای بالغ بر 18 میلیارد ریال که عمدتاً از محل درآمدهای اختصاصی دانشگاه تامین شده، بنا شده است.
ساخت این پروژه ارزشمند که فعالیت در مقطع کارشناسی‏ارشد و دکترا و نیز 10 عضو هیئت علمی ثابت این دانشکده را فراهم می‏سازد، بی‏تردید جهتی مناسب در ساختار علمی و پژوهشی این رشته مهم صنعتی و مورد نیاز استان در پی‌خواهد داشت و دانشگاه سمنان به سوی تبدیل شدن به قطب مهم صنعتی شیمی کشور سوق خواهد داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول