اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا

نظرات کارشناسی علل وقوع حادثه دهدز ـ لردگان اعلام می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بروجن گفت: نظرات کارشناسی علل وقوع حادثه محور دهدز ـ لردگان فردا از سوی کمیته پیگیری اعلام می‎شود.

نظرات کارشناسی علل وقوع حادثه دهدز ـ لردگان اعلام می‎شود

فتاح کرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: حادثه دلخراش محور دهدز ـ لردگان ضایعه بزرگی است که مردم این شهرستان و استان چهارمحال و بختیاری را به درد آورد.

وی به سرکشی از خانواده‌های دانش‌آموزان جان‌بخته در این حادثه اشاره کرد و گفت: تحمل این حادثه برای خانواده‌های این جان‌باختگان بسیار سخت است و از خداوند متعال برای این عزیزان صبر عظیمی خواستارم.

کرمی ادامه داد: یک اکیپ پزشکی هم برای رسیدگی به حال مجروحان بستری شده در استان خوزستان اعزام شد.

فرماندار بروجن بر علل وقوع حادثه محور دهدز ـ لردگان تاکید کرد و افزود: در همین راستا دیروز کمیته پیگیری علل وقوع این حادثه با ترکیبی از کارشناسان استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان تشکیل شد و تا فردا نظرات این کمیته حاصل و به مردم اطلاع‌رسانی می‎شود.

کرمی به بیمه دانش‌آموزان حادثه‌دیده اشاره کرد و گفت: اتوبوس واژگون شده و سرنشینان آن تحت پوشش بیمه بوده‌ و بیمه متولی غرامت جان‌باختگان و حادثه‌دیدگان را به خانواده‌های آن‌ها پرداخت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته تا این موضوع هرچه سریع‌تر پیگیری و نتایج کارشناسی آن اعلام شود.

کرمی با تسلیت مجدد این حادثه جان‌گداز، خاطرنشان کرد: این دانش‎آموزان در نزد پروردگار متعال اجر بزرگی داشته و برای خانواده این عزیزان نیز صبر عظیمی از خداوند طلب دارم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول