اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال/

تقابل مرفاوی و میثاقیان در ایستگاه 13

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال صبای قم و آلومینیوم هرمزگان در دیداری حساس از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور این هفته در بندرعباس به مصاف یکدیگر می‌روند.

تقابل مرفاوی و میثاقیان در ایستگاه 13

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سیزدهمین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس عصر پنجشنبه با برگزاری سه مسابقه آغاز می‌شود و علاقمندان به فوتبال در قم توجه خود را معطوف به مصاف حساس تیم‌های آلومینیوم هرمزگان و صبای قم خواهند کرد، دیداری که از ساعت 18 روز جمعه پنجم آبان ماه در بندرعباس برگزار می‌شود.

صبا و آلومینیوم هرمزگان در شرایطی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که دو تیم هرگز در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران برابر یکدیگر قرار نگرفته‌اند و دلیل آن نخستین حضور تیم آلومینیوم هرمزگان در لیگ برتر فوتبال کشور در دوره دوازدهم است.

این برای نخستین بار در تمام ادوار لیگ برتر است که دو تیم صبای قم و آلومینیوم هرمزگان برابر یکدیگر قرار می‌گیرند اما مطمئناً مربیان دو تیم در مصاف حساس این هفته تمام داشته‌های فنی و تاکتیکی خود را در زمین مسابقه به اجرا می‌گذارند تا به وضعیت تیمشان در جدول رده‌بندی لیگ برتر سامان بهتری بدهند.

آلومینیوم هرمزگان از آخرین مسابقه خود که در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد نتیجه خوبی کسب کرده است زیرا بندرنشینان در حضور تمام هواداران اصفهانی برابر تیم فوتبال ذوب آهن این شهر یک بر صفر پیروز شده و به سه امتیاز بازی دست یافتند.

در مقابل صبای قم از بازی آخر خود برابر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که در ورزشگاه یادگار امام برگزار شد، تساوی یک بر یک در خانه را در کارنامه دارد تا بدین ترتیب صبای قم به چهارمین تساوی این فصل خود تن دهد.

در شرایط فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس، تیم صبای قم با چهار پیروزی، چهار تساوی، چهار باخت تیم دهم جدول رده‌بندی است اما آلومینیوم هرمزگان با مربیگری اکبر میثاقیان در نخستین فصل حضور خود در لیگ برتر تا پیش از دیدارهای هفته سیزدهم با کسب 11 امتیاز در مکان سیزدهم جدول جای دارد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول