اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

توجه به معنویات امام باقر(ع) را از اصلاح جامعه باز نمی‌داشت

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بوشهر گفت: روی‌آوری و توجه به معنویات، عبادت و بندگی، امام باقر(ع) را از پرداختن به زندگی مادی و روابط اجتماعی و اصلاح جامعه باز نمی‌دارد.

توجه به معنویات امام باقر(ع) را از اصلاح جامعه باز نمی‌داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام حسین دشتی ظهر امروز در مراسم شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: باقر به معنای شکافنده علوم است و پنچمین امام شیعیان به دلیل تدبری که در علوم مختلف داشت و کشف حقایق به این لقب موسوم شد.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: توجه امام باقر(ع) به علم او را از اخلاق و فضائل روحی غافل نمی‌کند و روی‌آوری به معنویات و عبادت و بندگی نیز آن حضرت را از پرداختن به زندگی مادی و روابط اجتماعی و اصلاح جامعه باز نمی‌دارد.

دشتی تصریح‌ کرد: ما امام‌ باقر(ع) را ندیده و در زمان وی زندگی نکردیم، اما می‌توانیم با مطالعه سخنان آن حضرت از علم و دانش او استفاده کرده و با انجام دستوراتی که ایشان داده‌اند وارد جاده خوشبختی شویم.

در ادامه، مداحان اهل بیت(ع) حجت‌الاسلام شیخ محسن اسماعیل‌پور در مقام و منزلت امام محمدباقر(ع) به مرثیه‌سرایی پرداختند.

این مراسم با حضور حضرت آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده رهبر معظم انقلاب در استان و امام جمعه بوشهر و مسئولان و مردم در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.

در مراسم عزاداری شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت مردم مؤمن و شهیدپرور بندر بوشهر به‌ ویژه جوانان و نوجوانان نیر حضور داشتند.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول