اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اسفند امسال

پیست اسکی کامان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکی قزوین از بهره‌برداری پیست اسکی کامان قزوین در اسفندماه سال 91 خبر داد.

پیست اسکی کامان قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

غلامرضا بهشتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: پیست اسکی کامان در 25 کیلومتری قزوین و در منطقه الموت واقع شده است که از نظر چشم‌انداز و آب‌ و هوا، این منطقه در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: در فصول گرم سال، ورزشکاران هیئت اسکی قزوین در پیست دیزین تمرین می‌کنند که البته با بهره‌برداری پیست کامان، مشکلات تمرین ورزشکاران این هیئت نیز حل می‌شود.

بهشتیان اضافه کرد: اما بانوان هیئت اسکی قزوین در فصول گرم برای تمرین با مشکلات رفت و آمد روبه‌رو هستند و نمی‌توانند مسافت طولانی را طی کنند.

رئیس هیئت اسکی قزوین ورزش اسکی را یکی از مهم‌ترین ورزش‌های زمستانی برشمرد و بیان کرد: ورزشکاران این رشته به دلیل تفاوت فصول در آسیا و اروپا برای شرکت در مسابقات برون‌مرزی، با مشکلات تمرین مواجه هستند.

وی با بیان اینکه فعالیت جدی هیئت اسکی قزوین از اوایل زمستان آغاز می‌شود، تصریح کرد: ورزشکاران هیئت اسکی قزوین از اوایل زمستان تمرینات خود را به صورت جدی در قزوین شروع می‌کنند تا نهایت استفاده را از فصل سرما ببرند.

رئیس هیئت اسکی قزوین پیرامون جزئیات پیست اسکی کامان عنوان کرد:‌ طول خط تله سی یژ پیست اسکی کامان یک هزار و 900 متر است و اسکی‌بازان می‌توانند تا چهار کیلومتر در محوطه این پیست ورزش کنند.

بهشتیان در خاتمه با بیان اینکه پیست اسکی کامان قزوین برای برگزاری مسابقات بین‌المللی مورد تأیید فدراسیون جهانی اسکی است، گفت: در سال گذشته نماینده فدراسیون جهانی اسکی از سوئیس، پیست اسکی کامان قزوین را بازرسی کرد و این پیست تأییدیه فدراسیون جهانی اسکی را برای برگزاری مسابقات مارپیچ دریافت کرده است.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول