اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طرح «امنیت محله‏محور» اجرا شد

بازداشت 15 سارق لوازم خودرو در شرق تهران

خبرگزاری فارس: با اجرای طرح «امنیت محله‏محور» در شرق تهران، 15 سارق لوازم خودرو بازداشت شدند.

بازداشت 15 سارق لوازم خودرو در شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی پلیس شرق استان تهران، رئیس کلانتری 190 مجیدیه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اجرای طرح امنیت محله‏محور در مناطق شرقی تهران، 15 سارق لوازم داخلی خودرو دستگیر شدند.

ناصر شیدایی ضمن اشاره به اجرای طرح امنیت محله‏محور در محدوده‏های بزرگراه امام علی(ع)، رسالت، خیابان‏های مهر، کاظمی، طرقی، نیروی دریایی، لاهیجانی، فراهانی و چمن غربی، از شناسایی و بازداشت 15 سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده‏ها خبر داد.

وی گفت: در راستای اجرای تدابیر رئیس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان محدوده‏های شرقی تهران به خصوص محله‏های فوق در خصوص برخورد با سارقان لوازم داخلی خودرو، مأموران کلانتری 190 مجیدیه اقدام به اجرای طرح امنیت محله‏محور در این محدوده کردند.

رئیس کلانتری 190 مجیدیه افزود: در این طرح که شبانه انجام شد، همه مأموران گشت‏های انتظامی این کلانتری اقدام به اجرای طرح برخورد با سارقان لوازم داخلی خودرو کردند و متعاقب آن، 15 نفر از سارقانی که با اقدامات خود باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

شیدایی ادامه داد: مأموران این کلانتری با تحت نظر گرفتن محله‏های جرم‏خیز و مکان‏هایی که احتمال سرقت لوازم داخلی خودرو در آنجا می‏رفت، در هنگام گشت‏زنی موفق شدند این 15 نفر را که در حال سرقت از خودروهای پارک شده در کنار خیابان بودند، شناسایی کرده و دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 190 مجیدیه اضافه کرد: متهمان در جریان بازجویی‏های انجام شده در کلانتری به جرایم خود اعتراف کردند و از میان وسایل آنها، تعدادی لوازم مسروقه خودرو کشف و ضبط شد.

شیدایی بیان داشت: پس از هماهنگی و صورت‏جلسه، از مالکان خودروهای مسروقه دعوت شد تا در صورت شناسایی اموال خود به کلانتری اطلاع دهند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول