اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته دوم لیگ برتر والیبال/

میزبانی سایپا از متین وارنا

خبرگزاری فارس: هفته دوم بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال با برگزاری شش دیدار در شهرهای آمل، بندرعباس، کاشان، گنبد و تهران پیگیری می‌شود که در این راستا تیم سایپا میزبان تیم متین وارنا است.

میزبانی سایپا از متین وارنا

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هفته دوم بیست و ششمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال از روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای آمل، بندرعباس، کاشان، گنبد و تهران (2 بازی) پیگیری می‌شود که البته این در حالی است که نهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا نیز از ساعت 10 همین روز در تهران آغاز می‌شود.

در نخستین بازی این هفته تیم والیبال سایپا از ساعت 15 در خانه والیبال تهران میزبان متین ورامین است.

متین که در هفته نخست با شکست باریج اسانس ضمن کسب سه امتیاز مهم در رتبه دوم جدول قرار گرفت، به مصاف بازیکنان با انگیزه سایپا خواهد رفت که در هفته نخست بازی بسیار نزدیکی در برابر پیکان داشتند.

سایپا به رغم شکست سه بر صفر در مقابل پیکان، نشان داد که تیمی جوان، جنگنده و مقاوم در برابر حریفان بزرگ است.

بنابراین متین ورامین که نخستین حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند، در این بازی که دیدار خارج از خانه برایش محسوب می‌شود، مقابل نایب قهرمان سال گذشته کار آسانی نخواهد داشت اما غیرت و تعصب والیبالیست‌های متین و تلاش‌های کادر فنی این باشگاه تیتر عصر چهارشنبه خبرگزاری‌های کشور را "برتری متین ورامین در مقابل سایپا" خواهد کرد.

پنج دیدار دیگر هفته دوم، به صورت همزمان از ساعت 17 آغاز می‌شود که در تهران پیکان به مصاف شهرداری تبریز خواهد رفت.

والیبال تبریز سه مقام در ادوار گذشته لیگ برتر و جام پاسارگاد در سال‌های دور را تجربه کرده (نایب قهرمانی سال 78 و دو مقام سومی در سال‌های 56 و 73) و امسال دوباره با نام شهرداری تبریز به میدان آمده تا شایستگی‌های والیبال خود را به رخ حریفان بکشد. این تیم در پایان هفته نخست با شکست جواهری گنبد و کسب سه امتیاز رتبه چهارم جدول را از آن خود کرد. پیکان نیز با سه امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد و پیروز جدال این دو تیم، حداقل جایگاه خود در جدول را تثبیت خواهد کرد.

تیم والیبال کاله مازندران در سومین بازی هفته دوم و در آمل میزبان شهرداری ارومیه است.

نماینده ارومیه که امسال چند ملی پوش در اختیار دارد در هفته نخست در برابر نماینده خراسان رضوی مغلوب شد و اگر این هفته نیز نتیجه را واگذار کند، به‌طور حتم با واکنش و انتقاد مردم والیبال دوست و رسانه‌های محلی ارومیه روبه‌رو خواهد شد.

از سوی دیگر حریف این هفته تیم شهرداری ارومیه قهرمان دوره قبل که از امتیاز میزبانی و هواداران مثال‌زدنی بهره‌مند است و شکست کاله در آمل کار آسانی نخواهد بود.

شهرهای بندرعباس و گنبد نیز میزبان دو دیدار دیگر هفته دوم لیگ برتر والیبال سال 91 خواهد بود که آلومینیوم المهدی با میزان خراسان رضوی و جواهری گنبد با پیشگامان کویر یزد بازی خواهند کرد.

در آخرین بازی هفته دوم جام سردار شهید حسن طهرانی مقدم دو تیم باریج اسانس کاشان و نوین کشاورز که به دلیل شکست در هفته نخست به ترتیب در برابر متین ورامین و کاله مازندران در انتهای جدول قرار دارند، به مصاف یکدیگر خواهند رفت. باریج اسانس این فرصت را دارد که با استفاده از امتیاز میزبانی به وضعیت خود در جدول بهبود بخشد.

برنامه کامل مسابقات هفته دوم لیگ برتر والیبال:

ساعت 15: تهران، سایپا‌ ـ متین ورامین

ساعت 17: تهران، پیکان تهران ‌ـ شهرداری تبریز

ساعت 17: کاشان، باریج اسانس ‌ـ نوین کشاورز

ساعت 17: گنبد، بازرگانی جواهری ‌ـ پیشگامان کویر

ساعت 17: آمل، کاله مازندران ‌ـ شهرداری ارومیه

ساعت 17: بندرعباس، آلومینیوم المهدی ‌ـ میزان خراسان رضوی

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول