اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

مسئولان در معرفی الگوی اسلامی به ورزشکاران اهتمام کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان گفت: سازمان ورزش و جوانان و مسئولان دستگاه‌های مربوطه با هم‌اندیشی و همگرایی در راستای معرفی و نهادینه‌سازی الگوی درست اسلامی به ورزشکاران اهتمام داشته باشند.

مسئولان در معرفی الگوی اسلامی به ورزشکاران اهتمام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز به مناسبت هفته تربیت بدنی، کیانوش سلیمانی، رئیس اداره ورزش و جوانان، کارکنان این نهاد و جمعی از ورزشکاران و مدال‌آوران با حسن رضانیا فرماندار شهرستان تویسرکان دیدار کردند.

فرماندار تویسرکان در جمع ورزشکاران، ‌مدال‌آوران و کارکنان اداره ورزش و جوانان در دفتر فرمانداری شهرستان اظهار کرد: ورزش یکی از شاخص‌های بنیانی و اثر‌گذار فرهنگی در تمام عرصه‌های زندگی فردی و اجتماعی افراد یک اجتماع است.

حسن رضانیا ایجاد بسترهای فعالیت ورزشی برای نسل جوان و نوجوان سرشار از انرژی را لازم و ضروری دانست و اظهار داشت: تخلیه انرژی نوجوان و جوان به منظور دستیابی به اهداف والا و تعریف شده نیازمند نگاه کارشناسانه و مهندسی شرایط و شناخت روحیات این قشر سرشار از توان دارد.

وی حمایت مادی و معنوی ورزشکاران را سازوکاری تاکتیکی در مقابله با ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و تصریح کرد: بی‌توجهی به نسلی که سکان مدیریت آینده این سرزمین را به دست خواهد گرفت سبب بسترسازی حضور و نفوذ دشمن با بهره‌وری کامل از فرصت‌ها و طرح‌ریزی برنامه‌ متناسب با نیازهای دوران جوانی، بر بدنه سرمایه‌های کشور از زوایای مختلف می‌شود.

فرماندار تویسرکان با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه و نقش مهم تربیت ‌بدنی در رشد و ترقی جامعه گفت: اداره ورزش و جوانان و مسئولان دستگاه‌های مربوطه باید با هم‌اندیشی و همگرایی در راستای معرفی و نهادینه‌سازی سبک و الگوی درست اسلامی به ورزشکاران اهتمام داشته باشند.

وی فرامین رهبری را کلید حل همه مشکلات دانست و ابراز داشت: همه مسئولان امر با پیروی از سخنان ولایت فقیه و به‌کارگیری کلید واژه‌های هدایتی رهبری در رأس امور کاری می‌توانند مشکلات و موانع سد راه رشد و پیشرفت را برطرف کنند.

رضانیا در بخشی دیگر از سخنان خود یکی از اصول پایه و اساس کار ورزشکاران موفق را قانونمندی خواند و افزود: اصل هنجارهای ارزشی دینی و پهلوانی در وجود و سرشت ورزشکاران ما نهادینه است و این طیف از اجتماع ایران اسلامی به واسطه نیروی ایمانی و متعالی پهلوانی با تبعیت از الگوهای برتر اسلام در جهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

وی افزود: همه عناصر و عوامل کارآمد باید با توجه به توان و مسئولیت خود جوانان مستعد و توانمند را شناسایی و با تدبیر کاربردی و مدبرانه کمک و یاری کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان نیز ورزش را بهترین راهکار برای افزایش نرخ ضریب سلامت جسمانی و روانی دانست و افزود: با وجود مشکلات مالی امروز ورزش شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی در حوزه خواهران و برادران با همت و تلاش وافر توانسته با احراز مقام‌های برتر در سطوح ملی و فراملی در جامعه ورزشی جایگاه خوبی داشته باشد.

کیانوش سلیمانی با بیان اینکه رشد و پیشرفت ورزش نیازمند اختصاص و جذب اعتبار است، تصریح کرد: جوانان و نوجوانان تویسرکان بسیار مستعد و پرتلاش هستند که شکوفا شدن و به‌کارگیری این نیروی خلاق و بالقوه با حمایت همه‌جانبه مالی و معنوی از سوی مسئولان امر امکان‌پذیر است. 

در بخش دیگر از این دیدار فرماندار در گپ‌وگفت دوستانه با ورزشکاران، فعالان نوجوان و جوان مطالبات و نیازهای خود را با توجه به شرایط فعالیت رشته ورزشی خود بیان کردند.

در پایان از «مهدی بابایی»، «جمال سوری»، «ابوالفضل چهاردولی»، «حسین عبدالوندی» و «مهدی دباغی» ورزشکاران و مدال‌آوران در رشته‌های ورزشی زورخانه‌ای، کشتی، کشتی پهلوانی و کاراته با اهدای جوایز نقدی از سوی فرمانداری تجلیل و تقدیر شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول