اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد هفته بسیج سپاه شهرستان گناوه:

برنامه‌های هفته بسیج با شعار یالثارات الحسین برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد هفته بسیج سپاه شهرستان گناوه گفت: برنامه‌های هفته بسیج امسال در شهرستان گناوه با شعار یالثارات الحسین(ع) برگزار می‌شود.

برنامه‌های هفته بسیج با شعار یالثارات الحسین برگزار می‌شود

مصطفی مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناوه اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری با شعار محوری بسیج در امتداد عاشورا و با تأکید بر شعار هیهات منا الذله، یالثارات الحسین و لبیک یا حسین در سطح شهرستان و پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

مردانی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان بسیج در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، اساس کار برنامه‌های هفته بسیج بر پایه حوزه و پایگاه محوری و فضاسازی با ایام محرم در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

مردانی عنوان داشت: برپایی مراسم تجمع هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج در محل یادمان شهدای گمنام در روز تاسوعای حسینی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) از اهم برنامه‌های هفته بسیج سال جاری خواهد بود.

وی گفت: پرداختن به سیره عاشورایی و صبوری حضرت زینب و رشادت‌های حضرت ابوالفضل از دیگر رویکردهای برنامه‌های هفته بسیج در سال جاری است.

دبیر ستاد هفته بسیج گناوه گفت: برنامه‌های این هفته بر پایه حوزه و پایگاه محوری و فضاسازی برای ایام ماه محرم در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول