اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

طرح‌های مهر ماندگار در حوزه گاز لرستان به طور کامل اجرا شده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: تمام طرح‌های مهر ماندگار در حوزه گاز استان به طور کامل اجرا و به بهره‌برداری رسید.

طرح‌های مهر ماندگار در حوزه گاز لرستان به طور کامل اجرا شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی شرکت گاز لرستان، علی گودرزی گفت: 15 پروژه گازرسانی طرح مهر ماندگار استان با تلاش مجموعه شرکت گاز به سرعت اجرا شده و بسیار زودتر از برنامه تعیین شده به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به پراکندگی این پروژه‌ها در سطح استان اظهار داشت: تمام شهرستان‌های استان به یک نسبت از پروژه‌های گازرسانی در طرح مهر ماندگار بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: با اجرای خطوط تغذیه گاز این شهرها شرایط گازرسانی به روستاهای مسیر تسهیل شده و می‌توان تعداد روستاهای بهره‌مند از گاز را افزایش داد.

گودرزی با بیان اینکه پروژه‌های مهر ماندگار از برنامه‌های ویژه و بسیار با اهمیت دولت خدمتگزار است، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری معادل 111 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 55 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و 316 روستای استان به شبکه گاز طبیعی وصل شده‌اند که امید می‌رود با توسعه گازرسانی در سال جاری این میزان افزایش چشمگیری داشته باشد.

به گفته گودرزی هم اکنون 332 هزار خانوار تحت پوشش خدمات گازرسانی در کل استان قرار دارند که از این تعداد، 50 هزار خانوار مربوط به گاز رسانی به بخش روستایی و 282 هزار خانوار در بخش گاز شهری است.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول