اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان:

راه‌اندازی مراکز رشد در دانشگاه‌ها منجر به اشتغال‌زایی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: هدف اصلی از راه‌اندازی و تاسیس مراکز رشد ایجاد اشتغال است.

راه‌اندازی مراکز رشد در دانشگاه‌ها منجر به اشتغال‌زایی می‌شود

علی فتی در حاشیه بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی میناب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با داشتن ظرفیت‌های دانشجویی و اعضای هیئت علمی قوی و کارآمد شرایط بسیار خوب و مطلوبی را برای راه‌اندازی و فعالیت‌های علمی در مرکز رشد و فناوری داراست.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ آزاد اسلامی با داشتن امکانات مورد نیاز، بهترین بستر برای راه‌اندازی مراکز رشد و واحدهای فناوری به شمار می‌رود، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با داشتن مدیریت قوی از واحدهایی بوده که شرایط راه‌اندازی مرکز رشد را فراهم کرده است.

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان هدف اصلی از راه‌اندازی و تاسیس مراکز رشد را ایجاد اشتغال دانست و افزود: اشتغال در دین مبین اسلام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چراکه با ایجاد اشتغال، زندگی‌ها سامان و رونق می‌گیرد.

فتی با اشاره به تحریم‌های دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: مرکز رشد واحدهای فناوری در دانشگاه بستر خوبی برای حرکت در راستای رشد و توسعه علمی و تاسیس شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میناب نیز در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی میناب با پنج هزار نفر جمعیت دانشجویی حدود 16 هزار مترمربع فضای عمرانی دارد، افزود: تاکنون دو هزار و 520 نفر از این واحد فارغ‌التحصیل شده‌اند.

خلیل سزیده افزود: دانشگاه آزاد میناب با بهره‌مندی از 20 عضو هیئت علمی و ارائه چند طرح پژوهشی و مقالات متعدد در مجلات مختلف جهانی از بزرگ‌ترین مراکز آموزش عالی در شرق استان محسوب می‌شود و مرکز رشد از نیازهای این منطقه از استان است چراکه می‌تواند به توسعه و رشد علمی کمک فراوانی کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: هدف از راه‌اندازی مرکز رشد در این شهرستان اجرایی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تجاری‌سازی علم و حمایت از کارآفرینان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب افزود: با راه‌اندازی و فعالیت مرکز رشد در این شهرستان امکان شناسایی و حمایت از کارآفرینان به خوبی فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ز20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول