اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر مشهد:

کمک دولت به شهرداری مشهد صفر بوده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مجموع مبلغی که باید شهرداری و وزارت کشور به شهرداری مشهد پرداخت می‌کرد، 500میلیارد تومان بوده که دریافتی شهرداری صفر بوده است.

کمک دولت به شهرداری مشهد صفر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید اسماعیل مفیدی عصر امروز در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی سومین دوره شورای شهر مشهد در ارتباط با درآمد ابتدای امسال اظهار کرد: مجموعه درآمدی چهار ماه ابتدای امسال 414 میلیارد تومان است که چند نکته درآمدی دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و امور اداری شورای اسلامی شهر مشهد افزود: از 414 میلیارد تومان، 330 میلیارد تومان به عوارض و تخلفات ساختمانی است و 83 میلیارد باقیمانده که از این مبلغ، 42 میلیارد تومان ارزش افزوده و سود سپرده بانکی است.

مفیدی با اشاره به کمک دولت به شهرداری گفت: کمک‌های دولت در چهار ماه نخست امسال به شهرداری مشهد صفر بوده است یعنی کمک بلاعوض دولت به شهرداری برای قطار شهری و نیروی انسانی و خرید لوازم یدکی و غیره صفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت کشور نیز به همین صورت کمکی را به شهرداری نکرده است و دولت و وزارت کشور که  در مجموع مبلغ 500 میلیارد تومان را به شهرداری میداد در حال حاضر این مبلغ را نداده است و ما عددی از کمک این دو نداریم و مدیریت شهرداری در چند کد اصلی متکی به خودش اداره می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه وامور اداری شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: نکات ظریفی وجود دارد که باید روی آن تلاش شود مانند عوارض که 10میلیارد تومان پیش‌بینی کرده بودیم  و فقط 600 میلیون تومان گرفته شده و همچنین عوارض نوسازی که 30 میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود تنها 4.5 میلیارد تومان و در جرایم ساختمانی در کل 490میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود که 195میلیارد تومان دریافت شده است.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول