اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گردشگری مازندران خبر داد

ورود 22 میلیون گردشگر به مازندران/ مرز دریایی برای جذب توریسم خارجی جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 22 میلیون گردشگر در فصل تابستان وارد مازندران شدند.

ورود 22 میلیون گردشگر به مازندران/ مرز دریایی برای جذب توریسم خارجی جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیف‌الله فرزانه بعدازظهر امروز در کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران با بیان اینکه صنعت گردشگری می‌تواند جایگزین صنعت آلاینده نفت در کشور باشد، اظهار داشت: مازندران به لحاظ مواهب طبیعی خدادادی دارای ظرفیت گردشگری است و می‌تواند با ایجاد زیرساخت‌های مناسب در جذب گردشگر موفق باشد.

وی زیرساخت گردشگری در مازندران را مناسب ندانست و ادامه داد: تمام مسافران برای تفریح در سواحل به این مازندران می‌آیند و ضرورت دارد در این حوزه مسئولان فعالیت بیشتری داشته باشند.

فرزانه از ورود 22 میلیون گردشگر در فصل تابستان به مازندران خبر داد و گفت: آمار جمعیت ورودی مسافران به مازندران توسط پایانه‌های استان محاسبه شد.

این مسئول توسعه گردشگری را سبب اشتغالزایی دانست و ادامه داد: با توجه به تعهدات استان در زمینه اشتغالزایی، این مهم در مازندران جدی گرفته شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ظرفیت استان را در جذب گردشگر بالا دانست و اظهار داشت: مرز دریایی برای جذب توریسم خارجی جدی گرفته شود.

فرزانه، لغو روادید را از مشکلات مهم در جذب گردشگر دانست و تصریح کرد: وقتی راه‌های استان برای جذب گردشگر مناسب نیست، زیر ترافیک رفتن محور تهران شمال، سونامی جدید است که وارد مازندران می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،؛ صنایع دستی و گردشگری مازندران توسعه صنعت گردشگری مازندران را با جذب گردشگر خارجی محقق دانست و اذعان داشت: گردشگر داخلی برای استان هزینه دارد، توریسم داخلی اشتغالزایی پایدار را فراهم نمی‌کند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول