اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

توسعه فرودگاه شهرکرد نیازمند رسیدگی است / وزیر راه پاسخگوی مطالبات مردم باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر راه و شهرسازی با توجه به ضرورت بحث رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم باید نسبت به رفع موانع فرا روی توسعه فرودگاه شهرکرد اقدام کند.

توسعه فرودگاه شهرکرد نیازمند رسیدگی است / وزیر راه پاسخگوی مطالبات مردم باشد

سعید زمانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی با توجه به ضرورت بحث رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم باید نسبت به رفع موانع فرا روی توسعه فرودگاه شهرکرد اقدام کند.

وی با اشاره به مشکلات فرا روی فرودگاه شهرکرد، گفت: فعال بودن پروازهای در حال انجام در این استان باید بیش از پیش با جدیت پیگیری شود.

زمانیان پیگیری مطالبات مردمی را رسالت نخست مسئولان برشمرد و گفت: با توجه به اینکه اعتبارات لازم برای توسعه این فرودگاه تخصیص داده شده است وزیر راه و ترابری موظف است تا در زمانی کوتاه نسبت به رفع این موانع و مشکلات اقدام کند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکایت مردم از کمبود پروازهای در حال انجام از این فرودگاه، گفت: با توجه به اینکه امروزه زمان نقش بسزایی در ارتباطات مردمی ایفا می‌کند نبود و یا کمی پروازها مشکل بزرگی است که باید برطرف شود.

وی در ادامه تشدید تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه ایران را یک اقدام مزدورانه دانست و گفت: کشورهایی که در بحث تحریم علیه ایران با اتحادیه اروپا همکاری می‌کنند هنوز به جایگاه ایران پی نبرده‌اند، ایران کشوری غنی است که اینگونه تحریم‌ها نمی‌تواند ضربه‌ای به پیکره این نظام وارد کند.

زمانیان با بیان اینکه ایران برای نخستین بار نیست که با برنامه‌های تحریم دشمنان روبه‌رو می‎شود، گفت: با گذشت مدت زمان 33 سال از پیروزی انقلاب دشمنان هر روز برنامه‌ای جدید علیه ایران اعمال می‌کنند که نه تنها قدرت کشور را تضعیف نکرده است بلکه روز به روز بر قدرت کشور اضافه شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول