اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تاخیر و شرایط بد جوی

پرواز تهران - بوشهر پس از 16 ساعت در فرودگاه بوشهر به زمین نشست

خبرگزاری فارس: پرواز شماره 415 تهران - بوشهر که قرار بود روز گذشته ساعت 15:45 دقیقه بعد از ظهر به سمت بوشهر پرواز کند به دلیل تأخیر و شرایط بد جوی در بوشهر، ساعت 8 صبح امروز در فرودگاه بوشهر به زمین نشست.

پرواز تهران - بوشهر پس از 16 ساعت در فرودگاه بوشهر به زمین نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر پرواز شماره 415 تهران - بوشهر قرار بود ساعت 15:45 دقیقه از تهران به سمت بوشهر پرواز کند، اما ابتدا با 3 ساعت تاخیر قرار شد این پرواز ساعت 18:25 دقیقه انجام شود که این پرواز در ساعت 19 روز گذشته تهران را به مقصد بوشهر ترک کرد.

در نزدیکی بوشهر خلبان با اعلام بدی وضعیت جوی در بوشهر اعلام کرد امکان فرود در فرودگاه بوشهر نیست و پرواز 415 نهایتا به تهران بازگشت.

پس از بازگشت هواپیما به تهران مسافران خواستار تعیین یک هواپیمای دیگر برای انجام این پرواز بودند و با اعتراض زیاد در فرودگاه مهرآباد خواستار انجام پرواز شدند اما پرواز شب گذشته انجام نشد.

صبح امروز هواپیمایی هما پرواز ایرباس 747 را برای انجام پرواز انتخاب کرد و نهایتا مسافران پرواز 415 با 16 ساعت تأخیر ساعت 8 صبح امروز به بوشهر رسیدند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول