اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد:

8600 دانشجو در شهرکرد مشغول تحصیل‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: در حال حاضر 8 هزار و 600 دانشجو در 65 کد رشته در این واحد دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

8600 دانشجو در شهرکرد مشغول تحصیل‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا گلشنی صبح امروز در نشست شورای معاونین این دانشگاه، اظهار داشت: ارتقای کیفیت آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه از جمله سیاست‌های کلان این دانشگاه است که این امر در توسعه و ترقی دانشگاه و پیشرفت دانشجویان نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه موجب جلوگیری از خروج استعدادهای درخشان برای ادامه تحصیل به کشورهای بیگانه شده است، گفت: منابع مالی که از شهریه دانشجویان فراهم می‌شود، صرف پیشرفت و توسعه دانشگاه می‌شود، بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی مدل بسیار موفق آموزش عالی در بخش غیر دولتی بوده است.

گلشنی افزود: امسال که 30 سال از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی می‌گذرد، حدود هزار و 800 دانشجوی جدید در واحد شهرکرد پذیرش شده‎اند؛ و جذب این تعداد دانشجوی جدید در یک واحد دانشگاهی بسیار بزرگ، نشان‌دهنده این است که دانشگاه پاسخگوی نیازها و توانایی‌های موجود در جامعه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خاطرنشان کرد: امسال دانشجویان ورودی جدید در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از تخفیف 20 درصدی شهریه برخوردار شدند.

وی افزود: سعی ما بر این است که با آسیب‌شناسی در واحد شهرکرد، کم و کاستی‌ها را برطرف کرده و محیطی شایسته برای توسعه و ترقی دانشجویان به وجود آوریم.

گلشنی نیروی انسانی متخصص را یکی از مهم‌ترین داده‌های اقتصاد نوین برشمرد و گفت: امروز به اعتقاد تمام صاحب‌نظران و متخصصان آموزش و فراگیری علوم کسب مهارت‌های لازم در زمینه‌های تخصصی به‌عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر اجتماعی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در امر توسعه کلان برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: این اهمیت به‌ویژه در شکل خاص آن از این مسئله نشأت می‌گیرد که انسان‌ها نسبت به مدد آموزش توام با پرورش خواهند توانست توانایی‌های نامحدود خود را در میدان عمل به منصه ظهور برسانند.

گلشنی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد هم‌اکنون دارای 65 رشته تحصیلی است که بیش از 8 هزار و 600 دانشجو در دو رشته دکترای حرفه‌ای و تخصصی، 23 رشته کارشناسی ارشد، 37 رشته کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و سه رشته کاردانی در این واحد دانشگاهی مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول