اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دامادی در گفت‌وگو با فارس:

ممکن است سوال از رئیس‌جمهور پس گرفته شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی منتفی شدن سوال از رئیس‌جمهور را ممکن دانست.

ممکن است سوال از رئیس‌جمهور پس گرفته شود

محمد دامادی در حاشیه دیدار چهره به چهره با مردم شهر سورک مرکز میاندرود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان عنوان کرد: امکان پس گرفتن سوال از رئیس‌جمهور وجود دارد و این در صورتی است که نماینده رئیس‌جمهور در کمسیون‌ها پاسخ منطقی، صحیح و قابل توجیهی بدهد.

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس گفت: بنده به رئیس‌جمهور رای داده‌ام و تذکرات و نطق‌های صریح و تند من در مجلس از روی عناد و دشمنی با دولت نیست.

وی با بیان اینکه احترام رئیس‌جمهور برای همه واجب است همانطور که احترام مجلس برای همه واجب است، افزود: قوا باید به همدیگر احترام بگذارند و اگر گاهی تذکر و یا نطقی گفته می‌شود جهت اصلاح امور است.

دامادی با بیان اینکه  کار و وظیفه نماینده نظارت است و قطعا دولت نیز از انتقاد سازنده استقبال می‌کند، خاطرنشان کرد: بنای سوال ما از رئیس‌جمهور تضعیف دولت و یا سیاسی بازی و جنجال‌آ‌فرینی نیست و ما تنها دنبال این هستیم که دولت پاسخگو باشد.

محمد دامادی تاکید کرد: بنده سرباز ولایت هستم و همه ما مسولین و دولت مردان می‌دانیم که مردم ما پای نظام و انقلاب و رهبری ایستاده‌اند و این را در استقبال چند روز گذشته مردم از رهبری در خراسان شمالی می‌توانیم مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: ما باید  با پاسخگویی خود، جواب خوبی‌های مردم را بدهیم و همه ما باید در برابر آنها پاسخگو باشیم.

*سوء مدیریت بزرگ‌ترین معضل مازندران

عضو سابق شورای شهر مرکز استان برجسته‌ترین معضل و مشکل مازندران را سوءمدیریت دانست و عنوان کرد: ما تمام مواهب طبیعی از کشاورزی تا دریا و جنگل را داریم اما نتوانستیم با ایجاد صنعت پایدار و تبدیلی در استان از این مواهب استفاده کنیم و گاه مردم و خصوصا کشاورز ما دچار مشکلات گوناگونی می‌شود.

عضو کمسیون عمران مجلس همچنین وضعیت راه‌های استان را اسفناک دانست و تصریح کرد: این راه‌ها و جاده‌ها درخور نام و آوازه بلند استان مازندران نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس درباره همسو بودن نمایندگان استان خاطرنشان کرد: ما نمایندگان مازندران در این دوره از مجلس شورای اسلامی جلسات و نشست‌های متعدد با هم داریم و با این جلسات ارتباطات خوبی بین نمایندگان مازنی به وجود آمده و با همدلی و اتفاق نظر و حمایت از یکدیگر سعی می‌کنیم تا کاستی‌هایی که در گذشته وجود داشته را برطرف کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس درباره تفکیک و جدایی غرب استان تاکید کرد: تفکیک استان یک اشتباه محرز است و اگر این جدایی صورت بپذیرد که امکانش کم است، خسارت جبران‌ناپذیری برای مردم استان مازندران به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول