اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس:

7 امضا به مجموع امضاءکنندگان طرح سوال از رئیس جمهور افزوده شد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی گفت: هفت نفر از نمایندگان به تعداد امضاءکنندگان طرح سوال از رئیس جمهور اضافه شده‌اند.

7 امضا به مجموع امضاءکنندگان طرح سوال از رئیس جمهور افزوده شد

محمد علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دو نفر از نمایندگان مجلس برای طرح سوال از رئیس جمهور امضاء خود را پس گرفته‌اند، با این همه هفت نماینده به تعداد امضاءکنندگان اضافه شده‌اند.

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به اینکه تعداد امضاءکنندگان طرح سوال از رئیس‌جمهور به بیش از 100 امضا می‌رسد، نمایندگان در سوال از رئیس‌جمهور مصمم هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برابر آئین‌نامه داخلی مجلس یک نفر از نمایندگان مجلس (نماینده شهرضا) به عنوان نماینده سوال‌کنندگان انتخاب شده و نماینده رئیس جمهور نیز در مجلس حاضر شده و به سوالات پاسخ می‌دهد.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی افزود: موضوع سوال از رئیس‌جمهور نوسانات قیمت ارز و کاهش ارزش پول ملی است.

وی تصریح کرد: اگر تعداد نمایندگانی که امضای خود را پس گرفته‌اند به بیش از یک چهارم تمام امضاها برسد، می‌توان طرح سوال از رئیس جمهور را متوقف کرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پس از ورود نماینده رئیس‌جمهور به کمیسیون و توضیح وی، در صورتی که نمایندگان قانع نشوند امکان پس گرفتن امضاء توسط نمایندگان وجود ندارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول