اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد شدید نماینده مردم لردگان در مجلس به وزارت راه:

هشدارها جدی گرفته نشد / وزارت راه در مورد حادثه دلخراش دهدز پاسخگو باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لردگان در مجلس با انتقاد از وزارت راه به دلیل جدی نگرفتن هشدارها در مورد حادثه‌خیز بودن جاده بروجن ـ شهرکرد گفت: چندین بار برای رفع نقاط حادثه‌خیز این محور به وزیر راه تذکر شفاهی و کتبی داده شده است.

هشدارها جدی گرفته نشد / وزارت راه در مورد حادثه دلخراش دهدز پاسخگو باشد

مجید جلیل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: در بازگشت کاروان زائران راهیان نور، 26 دانش‌آموز بروجنی در سانحه تاسف‌بار واژگونی اتوبوس کشته شدند که مرگ شهادت‌گونه این دانش‌آموزان سبب تاثر عمیق مردم استان و کشور شده است.

وی افزود: این دانش‌آموزان حقیقت‌خواه و آرمان‌خواه که به تاسی از مولای خود حضرت سید الشهدا(ع) عاشقانه فرهنگ ایثار و شهادت را جست‌وجو می‌کردند در نزد حضرت حق اجری عظیم دارند.

جلیل با تسلیت به جامعه فرهنگیان و مردم استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: این پرواز ملکوتی به سوی حق که برگرفته از رسالت زینبی در پیام‌رسانی فرهنگ ایثار و شهادت است را به مردم و مقام عظمای ولایت فرهنگیان و دانش‌آموزان استان تسلیت می‌گویم.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از وزارت راه و شهرسازی، اظهار داشت: این وزارتخانه با وجود هشدارهای داده شده در مورد حادثه‌خیز بودن جاده شهرکرد ـ بروجن ـ خوزستان تاکنون اقدامی نکرده است در حالی که چندین بار برای رفع نقاط حادثه‌خیز به وزیر راه و معاونان او تذکر شفاهی و کتبی داده شده است.

جلیل همچنین از وزارت بهداشت و درمان به دلیل عدم تجهیز بیمارستان‌های لردگان و ایذه انتقاد کرد و گفت: عدم وجود تجهیزات لازم در این بیمارستان‌ها و نبود متخصصان امر در این دو مرکز سبب شد تا نتوان به درستی به مجروحان رسیدگی کرد.

وی همچنین از نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج و امدادگران محلی در رابطه با اقدام به موقع در مورد این حادثه دلخراش تشکر کرد.

لازم به ذکر است دانش‌آموزان دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن چهارمحال و بختیاری، چهارشنبه هفته گذشته، در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب، 28 مهرماه 91 در مسیر برگشت، اتوبوس این کاروان در محور لردگان به دهدز خوزستان دچار سانحه رانندگی شد و به دره‌ای سقوط کرد که متأسفانه در این سانحه دلخراش، 26 دانش‌آموز کشته و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول