اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز در گفت‌وگو با فارس:

گسترش فولاد در لیگ آزادگان آغاز خوبی داشت/ تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز با اشاره به آغاز خوب تیم گسترش فولاد در لیگ آزادگان گفت: برای ماندن در صف مدعیان باید ضعف‌های تیم را برطرف کرد.

گسترش فولاد در لیگ آزادگان آغاز خوبی داشت/ تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود

رسول خطیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: تیم ما آغاز خوبی در مسابقات داشت و صدرنشینی با زدن چهار گل و بدون دریافت گل نمایانگر مدعی بودن تیم گسترش فولاد است، اما نباید از ضعف‌های تیم غافل شد و درصدد برطرف کردن ایرادهای تیم هستیم.

وی ضمن تمجید از بازی تیمش مقابل ماشین‌سازی تصریح کرد: ماشین‌سازی با مشکلات فراوان و حداقل زمان ممکن برای حضور در مسابقات مهیا شد اما بازیکنان این تیم در این بازی به دنبال فرصتی برای نشان دادن توانایی‌های خود بودند و بازی خوبی از ماشین‌سازی شاهد بودیم.

خطیبی، در مورد دو پیروزی متوالی تیمش ابراز داشت: ما در بازی اول با اتکای گلستان بازی داشتیم که با توجه به هفته اول بودن رقابت‌های شناختی از این حریف نداشتیم اما موفق شدیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی در همین مورد افزود: در بازی دوم نیز با ماشین‌سازی روبه‌رو شدیم که از این حریف نیز حداقل شناخت داشته اما از هفته سوم و با برگزاری دو هفته از رقابت‌ها تیم‌ها از همدیگر شناخت نسبی کسب کرده و با آمادگی بیشتر در میدان مسابقه حاضر خواهند شد.

هنوز هم به ماشین‌سازی تعصب دارم

سرمربی سابق تیم ماشین‌سازی تبریز، از تعصبش به این تیم خبر داده و افزود: من فوتبالم را از ماشین‌سازی آغاز کرده و همیشه به این تیم تعصب دارم.

خطیبی کار این تیم را در رقابت‌های فصل جاری بسیار مشکل ذکر کرده و گفت: در لیگ یک دوندگی حرف اول را می‌زند و با توجه به اینکه ماشین‌سازی بدنسازی نکرده احتمال دارد از هفته پنجم و ششم بدن بازیکنان خالی کرده و این تیم افت کند.

وی، به همتایش در تیم ماشین‌سازی پیشنهاد داد که این تیم تا نیم فصل به هر نحوی شده شرایط خود را حفظ و حداقل امتیازات را کسب کند تا در نیم فصل با بدنسازی به وضعیت مطلوب رسیده و در دور برگشت امتیازات لازم را کسب کنند.

تراکتورسازی می‌تواند قهرمان شود

بازیکن سابق تیم تراکتورسازی، با تمجید از بازی درخشان تراکتورسازی مقابل گهر زاگرس اظهار کرد: تراکتورسازی نشان داد توانایی قهرمانی در لیگ برتر را داشته و این تیم همچنان در صف مدعیان قهرمانی است.

وی افزود: جعفری با مدیریت خوب خودش موفق شد حواشی تیم تراکتورسازی را کنترل کرده تا تیم با قدرت به کار خود ادامه دهد.

خطیبی گفت: من در هر چهار تیم فوتبال تبریزی بازی کرده‌ام و نتایج تمام تیم‌های تبریزی برای مهم بوده و امیدوارم تیم‌های شهرمان در فصل جاری مسابقات خود را با موفقیت به اتمام رسانده و هواداران خود را شاد کنند. 

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول