اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

وظیفه شورای برنامه‌ریزی جیرفت شناسایی مشکلات است

خبرگزاری فارس: نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه شورای برنامه‌ریزی جیرفت نظارت و شناسایی مشکلات و ضعف‌ها در بخش‌های مختلف است و برای توسعه جیرفت باید از حواشی دور شد.

وظیفه شورای برنامه‌ریزی جیرفت شناسایی مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی صبح امروز در جمع هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان اظهار داشت: هر تفکر و اندیشه‌ای در جامعه بخواهد به پیروزی برسد، نیازمند اصلاح است.

وی افزود: همه تغییرات تأثیرگذار نیست و باید فرهنگ خدمت و پاسخگویی رواج پیدا کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین وظیفه یک نماینده را نظارت دانست و تصریح کرد: در مقابل کسانی که با مردم مشکل داشته باشند و آنها را بازیچه قرار دهند، کوتاه نخواهیم آمد.

وی با اشاره به دگرگونی‌های پیش آمده در دنیا خاطرنشان کرد: ایران تأثیرگذارترین کشور در این دگرگونی‌ها بوده و در واقع مرکز این دگرگونی‌ها ایران است و دشمنان می‌خواهند آن نابود کنند که موفق نبودند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه ایران دنبال نظام عدالت است، ابراز داشت: حرف ایران این است نظام سرمایه‌داری منهای عدالت به انسانیت اعتنایی نمی‌کند.

وی با اشاره به اینکه هر تحریم علیه ایران فشار بر خود آمریکا و اروپا وارد می‌کند، اظهار داشت: در اروپا 18 و در آمریکا 80 میلیون بی‌خانمان وجود دارد.

عارفی با اهمیت و ضروری خواندن آرامش برای نظام و مسئولان کشور تصریح کرد: هماهنگی و همفکری از ضروریات توسعه در هر منطقه است.

وی با بیان اینکه فلسفه راه‌اندازی شورای برنامه‌ریزی جیرفت سربلندی و عزت آن است، بیان داشت: مهم‌ترین دغدغه ما سربلندی جیرفت است و برای رسیدن به این هدف نیازمند صبر هستیم.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس با اشاره به اینکه جیرفت را فقط مردم جیرفت می‌توانند، نجات دهند، اذعان داشت: نظام ما مبتنی بر ولایت و عدالت است و ما باید برای رسیدن به اهداف خود تلاش می‌کنیم.

عارفی با تقدیر از تلاش‌های خوب و تأثیرگذار نمایندگان ادوار گذشته شهرستان جیرفت در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در گذشته جیرفت به حق خود نرسیده است و ما باید برای رسیدن به این حق تلاش و همفکری کنیم.

وی با بیان اینکه تصمیمات شورای برنامه‌ریزی پیگیری و اجرایی می‌شود، اظهار داشت: ما باید برای تصمیم‌گیری‌های خود از وجود تمام نخبگان در شهرستان جیرفت استفاده کنیم.

عارفی با اشاره به ضرورت دور شدن از مسائل حاشیه‌ای ابراز داشت: برای توسعه جیرفت باید از حواشی دور شد و ملاک تصمیم‌گیری‌ها، شاخص‌ها است.

نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی از قرار گرفتن خرما در سبد حمایتی و صادراتی کشور خبر داد و تصریح کرد: وظیفه شورای برنامه‌ریزی نظارت و شناسایی مشکلات و ضعف‌ها در بخش‌های مختلف است.

عارفی با بیان اینکه در جنوب کرمان 300 هزار تن پیاز تولید می‌شود، گفت: صنایع تبدیلی از ضروریات این منطقه است و رئیس جمهور در این ارتباط قول‌های مساعدی داده است.

عارفی کمک افکار عمومی را برای پیگیری مشکلات ضروری خواند و بیان داشت: زمانی تیغ نماینده برای حل مشکلات برنده خواهد شد که مطالبات عمومی نیز وجود داشته باشد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول