اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر خبر داد

پیشرفت 70 درصدی پروژه مجتمع فولاد بردسیر

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: پروژه مجتمع فولاد بردسیر با سرمایه‌گذاری 400 میلیارد تومان تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت عملیات اجرایی داشته است.

پیشرفت 70 درصدی پروژه مجتمع فولاد بردسیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه مجتمع فولاد بردسیر اظهار داشت: این مجتمع از طرح‌های مهر ماندگار امسال محسوب شده و پیش‌بینی می‌شود با پیشرفت بسیار خوب پروژه در بخش‌های مهندسی و ساخت و تامین در بهمن ماه امسال شاهد بهره‌برداری از بخش احیای این پروژه در بردسیر باشیم.

وی با اشاره به اینکه این مجتمع فولاد یک‌هزار تنی می‌تواند به طور مستقیم برای یک‌هزار نفر ایجاد اشتغال کند، بر استفاده از نیروهای بومی تأکید کرد و از مدیران کارخانه خواست تا توجه ویژه به این مسئله داشته باشند.

شادمهری مدیر مجتمع فولاد بردسیر نیز از پیشرفت 24 درصدی بخش فولادسازی این مجتمع خبر داد و اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و تحریم‌ها امیدواریم تا سال آینده این بخش پروژه نیز به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: فولادسازی خط نهایی محصول مجتمع است و بخش احیا، گندله‌سازی و کنستانتره در واقع مواد اولیه بخش فولادسازی به شمار می‌روند.

مدیر مجتمع فولاد بردسیر بیان داشت: 800 هزار تن ظرفیت فولادسازی مجتمع پیش‌بینی شده که با توجه به کوتاه کردن زمان بین مراحل تولید می‌تواند تا یک‌میلیون تن افزایش یابد.

شادمهری اجرای این پروژه در شهرستان بردسیر را یک تحول اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دانست.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول