اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س)

دفتر بسیج دانشجویی فارسان بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فارسان با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و جمعی از مسئولین محلی بهره‌برداری شد.

دفتر بسیج دانشجویی فارسان بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری بعدازظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از دفتر بسیج دانشجویی در فارسان، اظهار داشت: ضرورت دارد کارها و فعالیت‌های بسیج دانشجویی بر اساس نرم‌افزار، کارشناسانه و به روز انجام بگیرد.

رضا محمدسلیمانی بر ضرورت به روز کردن مجموعه سپاه تأکید کرد و گفـت: برهمین اساس اشراف اطلاعاتی بسیجیان و ایجاد مأمن و محل آرامش در فضای بسیج دانشجویی بیش از پیش لازم و ضروری است.

وی اولویت نخست کار بسیج دانشجویی را رشد و تعالی دانشجویان عنوان کرد و افزود: لازمه پیشرفت دانشجویان انجام کار عملی، بروز بودن در زمینه‌های مختلف و مداومت بر آن خواهد بود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بسیج با درایت و بینش عمیق علمی باید بزرگترین تهدیدها را به بزرگترین فرصت‌ها تبدیل کند که این در گرو مدیریت بحران اقتصادی، تهدیدها و استفاده بهینه از سرمایه‎ها و منابع است.

وی در ادامه اقتصاد مقاومتی را راهبرد کلیدی و اساسی نظام در شرایط فعلی برشمرد و گفت: این اصل باید در همه عرصه‎ها به ویژه حوزه فرهنگی نیز مورد توجه قرار گیرد.

محمدسلیمانی خاطرنشان کرد: دشمن امروز تمام توان و انرژی خود را در جبهه اقتصادی متمرکز کرده و مقابله با آن و خنثی‌سازی توطئه‌‌های دشمن جز با تمسک به اقتصاد مقاومتی، اتکا به تولید داخلی و اصلاح الگوی مصرف و عمل به آموزه‌های قرآنی و پرهیز از اسراف میسر نمی‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی مختص زمان تحریم و جنگ نیست، گفت: اقتصاد مقاومتی یک چشم‌انداز بلندمدت پیش روی اقتصاد ایران است، چراکه اقتصاد ایران در سایه‌ تفکر جمهوری اسلامی همیشه آماج حملات دشمنان خواهد بود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت اقتصادی نیست، بلکه به مفهوم شکوفایی اقتصاد و رفع مشکلات موجود در زیربخش‌های اقتصادی برای جلوگیری از امتیازدهی به دشمنان و بهبود سطح رفاه عموم مردم است.

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) دفتر بسیج دانشجویی شهرستان فارسان با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) و جمعی از مسئولین محلی بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول