اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

طرح‌های عمرانی مصوب شده در لایحه بودجه به عنوان یک قانون لازم‌الاجراست

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: طرح‌های عمرانی مصوب شده در لایحه بودجه کل کشور به عنوان یک قانون لازم‌الاجراست.

طرح‌های عمرانی مصوب شده در لایحه بودجه به عنوان یک قانون لازم‌الاجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده صبح امروز در جلسه کارگروه بودجه استان لرستان با بیان اینکه برای رشد و تعالی لرستان باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود، گفت: درج طرح‌های عمرانی استان لرستان در لایحه بودجه تقدیمی دولت به مجلس و تصویب این طرح‌ها در مجلس شورای اسلامی، موجب قانون شدن این پروژه‌های عمرانی برای استفاده از ردیف اعتبارات ملی می‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان وظیفه دارند در این فرصت باقیمانده جهت ارائه پروژه‌های پیشنهادی خود تلاش کنند، افزود: استفاده از اعتبارات ملی در اجرایی شدن طرح‌های بزرگ عمرانی، مهمترین و موثرترین راهکار و ظرفیت برای توسعه زیرساخت‌ها و تحقق رشد و توسعه پایدار و همه جانبه استان است.

وی اظهار داشت: باید از ظرفیت ویژه اعتبارات ملی از طریق تصویب و قانونی شدن پروژه‌های عمرانی برای رفع مشکلات و کمبودهای زیرساختی و در راستای تحقق رشد و توسعه همه جانبه و پایدار استان به بهترین شکل استفاده شود.

استاندار لرستان گفت: لازمه این کار ارائه طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مهم و بزرگ زیرساختی به صورت بسته‌های کارشناسی و کاملا علمی و قانونمند به دولت است، تا از این طریق بتوان آنها را در لایحه و قانون بودجه مصوب دولت و مجلس برای سال آینده درج کرد.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از اعتبارات عمرانی استانی، امکان اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ و زیرساختی در کوتاه‌مدت ممکن نیست، گفت: طرح‌های عمرانی مصوب شده در لایحه بودجه کل کشور به عنوان یک قانون لازم الاجراست که همه دولت‌ها موظف به انجام آن با استفاده از اعتبارات ملی و ردیف‌های قانونی مشخص شده هستند.

دهمرده با بیان اینکه برخی پروژه‌ها اعتبار کم دارند، افزود: باید تلاش شود که برای سال 92 این اعتبارات را افزایش دهیم.

استاندار لرستان گفت: برای این کار باید بر اساس یک برنامه زمان‌بندی شده مشخص و قبل از بسته شدن لایحه تقدیمی دولت، بسته‌ها و پرونده‌های پروژه‌های عمرانی پیشنهادی به صورت کاملا کارشناسی و با دارا بودن تمام شاخص‌ها و ملزومات قانونی آن و اخذ مجوزهای مورد نیاز آماده و به دستگاه‌های مسئول در دولت ارائه شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول