اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

230 پروژه ورزشی در استان اصفهان در دست انجام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 230 پروژه ورزشی با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در استان اصفهان در حال تکمیل است.

230 پروژه ورزشی در استان اصفهان در دست انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از چادگان، محمدرضا محمد جواهری صبح امروز در دومین نشست مشترک مسئولان ورزش بانوان ادارات استان که در شهرستان چادگان برگزار شد، اظهار کرد: بانوان ادارات سفیران و بازوان توانمند ورزش و جوانان استان هستند و در این زمینه توسعه ورزش به ویژه در بخش بانوان ضروری است.

وی افزود: بیش از 310 فضای ورزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد که از این تعداد 70 مجموعه کمتر از 50 درصد پیشرفت به طور کامل تعطیل شده‌اند و بیش از 230 پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در حال تکمیل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به جمعیت 45درصدی بانوان بیان کرد: با توجه به نگاه سنگینی که گریبان ورزش بانوان را گرفته هنوز یک مکان ورزشی مناسب برای بانوان وجود ندارد و تمامی بخش‌ها به نسبت جمعیت و بافت شهرها در حال لطمه خوردن هستند.

وی اضافه کرد: ورزش بانوان نیاز به یک برنامه‌ریزی ویژه دارد و برای یافتن گلوگاه استراتژیک جلسات هم‌اندیشی خبرگان ورزشی برای رسیدن به نقطه‌ای که بانوان شایسته آن هستند، در استان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، در پایان از شش بانوی برتر ورزش ادارات استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول