اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

فضای ورزشی از ملاحظات سیاسی به دور باشد

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان گفت: فضای ورزشی استان اصفهان باید از ملاحظات سیاسی و مدیریتی به دور باشد.

فضای ورزشی از ملاحظات سیاسی به دور باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، استاندار اصفهان در دیدار با مربی حرفه‌ای کشتی اصفهانی که معاون امنیتی و سیاسی استانداری اصفهان و سرپرست روابط عمومی نیز حضور داشت، تاکید کرد: به طور حتم رسانه‌های گروهی در شناساندن ظرفیت‌های ورزشی استان اصفهان نقش تعیین کننده‌ای دارند.

وی ضمن تشکر از رسول جزینی به دلیل صراحت‌گویی در بیان واقعیات تصریح کرد: فضای ورزشی استان اصفهان باید از ملاحظات سیاسی و مدیریتی به دور باشد.

علیرضا ذاکراصفهانی با بیان اینکه در استان اصفهان و در مقوله ورزش برای بکارگیری نیروهای کارآمد مشکل خاصی نداریم، تصریح کرد: مشکل ورزش اصفهان بیشتر نرم‌افزاری است.

وی با اشاره به اینکه باید فضای بهتری برای ورزش اصفهان ترسیم شود، اظهار کرد: صراحت‌گویی‌ها به طور حتم نقطه ضعف‌های مدیریتی را از بین می‌برد.

استاندار اصفهان بیان کرد: با خودسانسوری در ورزش استان اصفهان راه به جایی نمی‌بریم.

وی با بیان اینکه باید توجه خود را به سوی ورزش‌های غیر از فوتبال نیز معطوف کنیم، تاکید کرد: ظرفیت‌‌های ورزشی استان اصفهان را با وجود دلسوزانی مانند رسول جزینی باید شناسایی قرار داده و برای پیشرفت آن بسترسازی کنیم.

ذاکراصفهان گفت: رشته کشتی از جمله ورزش‌هایی است که با آداب فرهنگی و مذهبی مردم عجین شده و باید باشگاه‌های بزرگ اصفهان را به سمت حمایت از ورزش‌های گوناگون، از جمله کشتی سوق دهیم.

در این گردهمایی دوستانه که با حضور برخی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی همراه بود، در ابتدا احمدرضا مهنام، مشاور ویژه استاندار در ورزش استان در مورد توانایی‌های رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌‌های المپیک 2012 لندن به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: این کشتی‌گیر تحصیل‌کرده اصفهانی در یک برهه از زمان به دلیل جو حاکم بر کشتی، مجبور به ترک استان اصفهان شد، اما با وجود توانایی‌های مدیریتی خود توانست خیلی زود جای خود را در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی باز کند.

وی با بیان اینکه کسب سه مدال طلای کشتی در المپیک لندن کار بسیار با ارزش و شبیه یک معجزه است، تاکید کرد: رسول جزینی در حالی توانست شاگردان خود را سربلند از میدان بیرون آورد که شرایط سختی از طرف برخی از کشورها بر ایران حاکم بود.

مشاور ویژه استاندار اصفهان در امور ورزشی استان تاکید کرد: با اینکه رسول جزینی در اثر یک اتفاق، دنیای قهرمانی را ترک کرد، اما به جرات می‌توان گفت این شخص به عنوان یکی از نوادر ورزشی اصفهان همواره مورد افتخار اصفهانی‌ها بوده است.

*مدیران قبلی ورزش استان اصفهان با کشتی همراه نبودند

مربی اصفهانی تیم ملی کشتی فرنگی کشور در رقابت‌های المپیک 2012 لندن ضمن تشکر از استاندار اصفهان گفت: در رقابت‌های کشتی المپیک، دست یاری خداوند را دیدیم.

وی که در حال حاضر به عنوان کارشناس تربیت‌بدنی استان اصفهان مشغول فعالیت است با اشاره به دوستی خود با رئیس هیئت کشتی استان اصفهان بیان کرد: با اینکه رابطه دوستی خوبی بین من و رئیس هیئت کشتی استان اصفهان وجود دارد، اما سیر قهقرایی کشتی اصفهان را باید مورد توجه قرار داد.

جزینی ادامه داد: در حال حاضر مربیان پیشکسوت کشتی اصفهان جای خود را به افرادی داده‌اند که سررشته‌ای از این ورزش ندارند.

وی تاکید کرد: مدیران پیشین ورزش استان اصفهان در ظاهر امر با کشتی همراه نبودند.

به گزارش فارس در پایان جلسه نیز با لوح تقدیر و یک قاب بزرگ قلم‌زنی از مربی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های 2012 لندن قدردانی شد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول