اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

وضعیت اجرای پروژه‌های آموزشی جم کند است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جم با انتقاد از روند کند اجرای پروژه‌های آموزشی در جم خواستار تسریع در روند ساخت و آماده‌سازی فضاهای آموزشی شد.

وضعیت اجرای پروژه‌های آموزشی جم کند است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم خلیل عبداللهی پیش از ظهر امروز در بازدید از اجرای پروژه‌های آموزشی در جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار است و تقویت این نهاد و تجهیز مدارس و افزایش فضاهای آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان جم دارای استعدادهای درخشانی است و پرورش این استعدادها موجبات رشد و پیشرفت آینده شهرستان می‌شود.

فرماندار شهرستان جم با انتقاد از روند کند پروژه‌های آموزشی در جم خواستار تسریع در روند ساخت و آماده‌سازی مدارس شش کلاسه توحید جنوب جم و دو کلاسه معلم اسلام‌آباد شد.

عبداللهی تصریح کرد: خوشبختانه در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به امر مقدس تعلیم و تربیت شده و اعتبارات قابل توجهی نیز به آموزش و پرورش اختصاص یافته؛ اما علی‌رغم اینکه اعتبارات لازم برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده و بخش عمده‌ای هم در اختیار پیمانکاران قرار گرفته ولی متاسفانه پیمانکاران به تعهدات خود عمل نکرده‌اند و شاهد روند کند یا تعطیلی برخی از پروژه‌ها هستیم و اگر به همین منوال ادامه پیدا کند در سال تحصیلی آینده دانش‌آموزان این روستاها با مشکل جدی مواجه خواهند شد.

فرماندار جم بیان داشت: به هیچ‌وجه این امر مورد رضایت ما نیست و قطعا پیمانکاران را وادار به تسریع در روند ساخت پروژه‌ها خواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش جم نیز گفت: با توجه به سند تحول بنیادین و اجرای نظام جدید آموزش کشور به فضای فیزیکی و کلاس درس بیشتری در مقطع ابتدایی نیاز داریم که امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام داده‌ایم مسئولان محترم توجه ویژه‌ای به این مهم داشته باشند.

حسین اسکندری افزود: افزایش سطح کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش از اولویت‌های مسئولان است و در این راستا از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌بریم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول