اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون‌ ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری:

‌تمام نامه‌های ‌مردم به رهبری طی دو ‌هفته آینده رسیدگی شود‌

خبرگزاری فارس: معاون‌ ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری گفت: ‌تمام نامه‌های ‌مردم به رهبری طی دو ‌هفته آینده رسیدگی شود‌.

‌تمام نامه‌های ‌مردم به رهبری طی دو ‌هفته آینده رسیدگی شود‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی، اعضای ستاد رسیدگی به نامه‌های سفر مقام معظم رهبری و مسئولان دو نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، نشستی برگزار کردند.

در این نشست بر تسریع رسیدگی به درخواست‌ها و نامه‌های مربوط به این سفر بابرکت تاکید شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی در این نشست گفت: حضور پرشور مردم خراسان‌شمالی در استقبال از مقام معظم رهبری نمایشگر عزم راسخ این استان در حمایت از ولایت فقیه است.

امان‌الله حسین‌پور خلق صحنه حضور پر رنگ مردم استان را نشان از درایت و فهم هم استانی‌ها عنوان کرد و افزود: خدا را شاکریم که سفر ایشان به این استان همراه با خیر و برکت همراه است و حضور عظیم‌الشأن ایشان نشانگر دلسوزی و توجه ایشان به مسایل مردم است.

وی همچنین به رسیدگی به نامه‌های مردمی این سفر پر خیر و برکت اشاره کرد و گفت: دو نهاد بهزیستی و کمیته امداد مسئولیت پیگیری نامه‌های ارسالی از سوی مردم را بر عهده دارند و در این زمینه تمام مقدمات و نیازهای لازم سنجیده شده است.

حسین‌پور تصریح کرد: به همین منظور تاکنون چندین جلسه با حضور مسئولان مربوطه برگزار شده است و تمام مقدمات لازم برای اجرای دقیق برنامه‌ها آماده است و در عین حال قریب به 300 نفر از پرسنل دائم و موقت این نهاد در این زمینه آمادگی لازم را کسب کرده‌اند.

وی اظهار کرد: کمیته امداد تمام نیروی خود را برای اجرای دقیق و رسیدگی کامل به تمام نامه‌های مردمی به کار گرفته است.

معاونت ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری بر لزوم رسیدگی به نامه‌های مردمی این سفر پر خیر و برکت اشاره کرد و گفت: به طور حتم این سفر آثار و پیامدهای مثبت و پر خیر و برکتی را برای مردم و استان خراسان‌شمالی به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی افزود: بعد از سرکشی به منازل افراد و رسیدگی به خواسته‌های آن‌ها، گزارش جامع و کاملی تکمیل خواهد شد و به حضور مقام معظم رهبری خواهد رسید.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق و منظم، توأم با سرعت بالا در راستای رسیدگی به نامه‌های مردمی تاکید کرد و گفت: ضروری است در عرض دو هفته به تمام نامه‌های ارسالی از سوی مردم رسیدگی شود چرا که این امر خشنودی مقام معظم رهبری را به دنبال دارد.

نماینده دفتر مقام معظم رهبری نیز گفت: پیگیری نامه‌های مردمی به عنوان نقطه عطفی در خدمت به مردم عزیز این استان محسوب می‌شود.

لالانی خطاب به افراد حاضر در نشست گفت: رسیدگی شما به خواسته‌های مردمی علاوه بر آنکه کام مردم را شیرین می‌کند به علاوه حلاوت این کار خیرخواهانه در ذهن شما باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/‌ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول