اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

برخورد جدی با فروشندگان متخلف سیلندر گاز صورت می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با عاملین توزیع و فروشندگان متخلف سیلندر گاز خانگی که اقدام به گران‌فروشی و عدم عرضه صحیح این کالا در بین شهروندان می‌کنند، برخورد قاطع و قانونی می‌شود.

برخورد جدی با فروشندگان متخلف سیلندر گاز صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اسماعیل مرحمتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش بهای نرخ سیلندر گاز خانگی از 3 هزار و 500  به سه هزار و 870 تومان شکایات گسترده‌ای از سوی شهروندان به ستاد خبری این سازمان واصل شده که همگی مورد پیگرد و رسیدگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات مربوط به گران‌فروشی و عدم عرضه این کالا توسط عاملین فروش است اضافه کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر بر نحوه عرضه و توزیع سیلندر گاز نظارت دارند و هرگونه تخلفی را رصد می‌کنند.

مرحمتی گفت: برخی واحدها سیلندر گاز را با قیمت‌های 40 هزار یا 42 هزار ریال به فروش می‌رسانند که این جزو موارد تخلف محسوب شده و شهروندان در مواجهه با گران‌فروشان مراتب را از طریق تلفن 124 یا با مراجعه حضوری به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

مرحمتی خاطر نشان کرد: افزایش قیمت شارژ سیلندر گاز مایع همزمان با دیگر مناطق کشور صورت گرفته و از 35 هزار ریال به 38 هزار و 700 ریال رسیده است.

مرحمتی تاکید کرد: افزایش قیمت شارژ سیلندر گاز مایع بر اساس توافق انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع سیلندر با سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان صورت گرفته است.

وی اذعان داشت: تعیین قیمت‌ها بر اساس قانون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده و تغییرات عوامل تولید در سراسر کشور صورت می‌گیرد و تمام واحدهای صنفی موظف به رعایت قیمت‌های مصوب هستند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول