اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

مشکل ناامنی در مناطق‌ سیل بهشهر نداشتیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت: تا این ساعت مشکلی مبنی بر ناامنی در حوادث سیل بهشهر دریافت نکردم.

مشکل ناامنی در مناطق‌ سیل بهشهر نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، هادی خنجری شنبه شب در جلسه ستاد مدیریت بحران با تسلیت به آسیب‌دیدگان سیل بی‌سابقه در بهشهر، اظهار داشت: همه گونه امکانات را برای پاکسازی هر چه سریع‌تر مناطق شهری و روستایی، رفع مشکلات و ایجاد آرامش وا منیت روانی بکار می گیریم.

این مسئول با تقدیر از برادران ارتش، سپاه و دستگاه‌های امدادی و خدماتی و انتظامی، ادامه داد: اگر مردم وارد عمل نمی‌شدند این مقدار کار هم پیش نمی‌رفت.

خنجری تصریح کرد: دو رودخانه بز پل و برزو که از مناطق شهری می‌گذرند، مشکل اساسی بهشهر هستند و تا بحث پلها، سر دهنه، ارتفاع و دیواره آن ترمیم نشود، یک بار دیگر باران شدید بیاید باز هم همین مشکلات را خواهیم داشت.

وی بر رفع ترافیک و تردد بی‌جای شهروندان در مناطق سیل زده، اعزام امکانات لازم در نقاط آسیب دیده، بازرسی و کنترل بازار و تغذیه نیروهای امدادی دستگاه‌ها توسط همان دستگاه و اسکان موقت و تغذیه رایگان آسیب دیدگان تاکید کرد.

در ادامه، مناطق هشت گانه آسیب دیده اعلام شد. این مناطق شامل فراشمحله (کوه خیل)، کوی دولت، کمربندی، گورستان و بهشت فاطمه(س)، زیروان و گرائیل محله، مهدیه، جاده «کِنِت» و منطقه قائم(عج) و ابوعمار هستند که مسئول هر منطقه زیر نظر مدیریت واحد مستقر در فرمانداری عمل می کند.

به گزارش فارس، طبق اعلام ستاد بحران شهرستان بهشهر، مناطق هشت گانه برای انجام سریع‌تر فعالیت‌های خود علاوه بر نیاز مبرم به امکانات لجستیکی لازم، به حداقل یکصد نیروی امدادی نیاز دارند که این امکانات تا صبح فردا تکمیل می‌شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول