اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

تجهیز خانه‌های قرآنی در نقاط شهری و روستایی سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد از تجهیز خانه‌های قرآنی در نقاط شهری و روستایی سعدآباد در سال جاری خبر داد.

تجهیز خانه‌های قرآنی در نقاط شهری و روستایی سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی شامگاه چهارشنبه در دیدار با فعالان فرهنگی و مذهبی سعدآباد با محکومیت ساخت فیلم اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: ساخت فیلم اهانت‌آمیز به مقدسات دین مبین اسلام توسط دنیای کفر و استکبار نشان از عجز و ناتوانی ایشان در برابر مسلمانان جهان است و اعمال اشد مجازات برای عاملان این فیلم خواسته مسلمانان جهان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خاطر نشان کرد: اقدام موهن، ضدانسانی و شیطانی ایادی استکبار جهانی در ساخت و پخش فیلم اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) توسط یک صهیونیست دین ستیز تبعه آمریکا اهانت به ادیان آسمانی است و بدون شک برای ایجاد شکاف و اختلاف میان پیروان ادیان الهی و در راستای انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی در عالم اسلام و اسلام‌هراسی طراحی و اجرا شده است.

جمالی با تاکید بر اینکه مکتب اسلام با اقدامات شنیع و اینچنینی دنیای استکبار متوقف نمی‌شود بیان کرد: مطمئن هستیم که مکتب پربار اسلام با این حرکات زشت و نفرت‌انگیز به هیچ عنوان متوقف نخواهد شد و امروز ملت‌های جهان چشم‌هایشان به روی حقایق باز شده و هیچ قدرتی توان مقابله با راه حق و حقیقت را ندارد.

وی آموزش مفاهیم قرآنی در جامعه اسلامی را امری مهم دانست و اضافه کرد: فراگیری علوم قرآنی در جوامع اسلامی انسانی از اهمیت بالایی برخوردار است و هر قدمی که برای آموزش کلام وحی برای جوانان و نوجوانان برداشته شود نزد خداوند محفوظ می‌ماند.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید در برنامه‌های آموزشی کودکان و نوجوانان توجه خاصی به مفاهیم و معارف دینی و قرآنی داشته باشیم اذعان کرد: قرآن سرچشمه پاکی‌ها است و این پاکی‌ها باید از زمان کودکی به فرزندان انتقال یابد تا اینکه در آینده با مشکل روبه‌رو نشویم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد عنوان کرد: رفع موانع پیش‌ روی برنامه‌های قرآنی از مسائل مهمی است که مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی توجه خاصی به آن دارند و جوانان ما باید با قرائت قرآن و توجه به معانی و تفسیر قرآن برای پاسخگویی به شبهاتی که سایر مذاهب برای شیعیان به وجود می‌آورند، آماده باشند.

جمالی شناسایی استعدادهای قرآنی در نقاط روستایی را امری مهم دانست و گفت: در نقاط روستایی استعدادهای بالایی در عرصه فعالیت‌های قرآنی وجود دارد و مسئولان خانه‌های قرآنی روستاها باید نسبت به شناسایی این استعدادها اقدام و زمینه شکوفایی ایشان را فراهم کنند.

وی از تجهیز خانه‌های قرآنی در نقاط شهری و روستایی سعدآباد خبر داد و اذعان کرد: این امر مهم مورد توجه مسئولان تبلیغات اسلامی استان است و در سال‌های اخیر اقدامات گسترده‌ای به منظور تجهیز نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خانه‌های قرآنی صورت گرفته است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول