اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 60 میلیون ریالی

تنها استخر دولتی دامغان تعمیر می‏شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان از تعمیر تنها استخر دولتی در این شهرستان با اعتبار 60 میلیون ریال خبر داد.

تنها استخر دولتی دامغان تعمیر می‏شود

مجید محمدی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: تعمیر این استخر با اعتبار 60 میلیون ریال و با هدف بازنگری اساسی در تأسیسات آن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین تعمیرات سونای خشک، سونای بخار، جکوزی و بندکشی کف استخرها، رختکن، نظافت و آلودگی‏زدایی استخر گل‏ها و بهاران دامغان با اعتبار 40 میلیون ریال انجام شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان اضافه کرد: با تعمیرات صورت گرفته، این استخر از روز پنج‏شنبه 29 مهر ماه سال‏‌جاری مجدداً فعالیت خود را در این شهرستان آغاز خواهد کرد.

محمدی یادآور شد: استخر دولتی دامغان بر اساس مناقصه و اجرای سیاست‏های اصل 44 قانون اساسی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به بخش خصوصی واگذار شده است و این اداره بر حسن اجرای فعالیت‏های آن نظارت دارد.

وی گفت: یکی از وظایف وزارت ورزش و جوانان و بالطبع، ادارات کل ورزش و جوانان در استان‏ها و شهرستان‏ها در اختیار قرار دادن امکانات ورزشی به جوانان و علاقه‏مندان به ورزش در همه رشته‏هاست.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دامغان افزود: با عنایت خداوند رحمان و توجه دولت‏های نهم و دهم، امکانات و اماکن ورزشی در استان سمنان به ویژه شهرستان دامغان گسترش پیدا کرده است.

محمدی ابراز امیدواری کرد این روند بیش از گذشته تقویت شود و در اختیار دوست‏داران و علاقه‏مندان به ورزش و هیئت‏های ورزشی قرار گیرد.

انتهای پیام/آ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول