اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش نهاوند:

استخر شنای دانش‌آموزی نهاوند 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: نخستین استخر شنای دانش‌آموزی در شهرستان نهاوند در حال ساخت است که 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

استخر شنای دانش‌آموزی نهاوند 10 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا تکلو بعد از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان نهاوندی اظهار داشت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به بحث ورزش دانش‌آموزان شده که شنا یکی از آنهاست.

وی با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه در بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی افزود: با هدف افزایش کیفیت و کمیت ورزش امسال در مدارس در همه مقاطع دبیران ورزش به کار گرفته شده‌اند که به صورت منظم زنگ ورزش به عنوان یکی از دروس مطرح در برنامه‌های هفتگی دانش‌آموزان گنجانده و تعریف شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند به ساخت نخستین استخر سرپوشیده شنای دانش‌آموزان در نهاوند اشاره کرد و بیان داشت: این طرح در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع در حال ساخت است که هم اکنون با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرای فوندانسیون هستند.

وی از اختصاص 500 میلیون تومان اعتبار برای شروع این طرح خبر داد و گفت:‌ در مجموع یک میلیارد تومان اعتبار برای این طرح تخصیص یافته است که جزو مصوبات سفر هیئت دولت به نهاوند است.

تکلو به مزایای و محاسن هوشمندسازی مدارس اشاره کرد و ابراز کرد: هوشمندسازی مدارس حرکت به سمت علمی اداره شدن مدارس و تحصیلات پیشرفته توسط دانش‌آموزان است تا جایی که تاکنون 35 درصد مدارس نهاوند هوشمندسازی شده که در آن دانش‌آموزان می‌توانند مراحل مختلف تدریس توسط مربی و استاد خود را بر روی نرم‌افزار و یا سی‌دی ضبط و دروس را مرور کنند.

وی به تجهیز همه مدارس هوشمندسازی شده در نهاوند خبر داد و افزود: این فضاها به سیستم رایانه و دیگر تجهیزات مورد نیاز تجهیز شده‌اند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند به هیئت امنایی اداره شدن مدارس در نهاوند اشاره کرد و ابراز کرد: همه مدارسی که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شوند باید هوشمندسازی شوند که تاکنون شش مدرسه هوشمندسازی شده‌اند.

وی در پایان سخنانش افزود: یکی از این مواردی که در آموزش و پرورش نهاوند اتفاق افتاد ایجاد مدارس استعدادهای درخشان بود که تاکنون دو فضای سمپاد ایجاد شده است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول